> Voliotaki: Τράπεζες

Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

Τράπεζες

Καλή σας ημέρα, είμαι συνταξιούχος του ΟΑΕΕ και πηγαίνοντας σήμερα 2 Μαίου στην Εθνική τράπεζα να πάρω την σύνταξη μου, με έκπληξη είδα ότι την είχε παρακρατήσει όλη η τράπεζα χωρίς να με ρωτήσει, διότι χρωστούσα ένα δάνειο, το οποίο επειδή δεν είχα πλέον δυνατότητα να το πληρώνω έπειτα από τις μειώσεις που έχουν γίνει στην σύνταξη μου και με δεδομένο ότι σπουδάζω και ένα από τα παιδιά μου, έτσι βρίσκομαι σε απελπιστική κατάσταση γιατί από τα 1190 ευρώ της σύνταξης, τα 700 και ίσως λίγο περισσότερα, πάνε στο Παιδί μου για την συντήρηση του, πέστε μου είναι Νόμιμο αυτό που έκανε η τράπεζα; να με αφήσει παραμονές Πάσχα χωρίς την δυνατότητα να πληρώσω το ενοίκιο του παιδιού μου και να πάρω μισό κιλό κρέας να ταίσω την Οικογένεια μου;;...
Κατά τα άλλα μας έχουν πιπιλίσει το μυαλό ότι καλά και σώνει πρέπει να σώσουμε τις τράπεζες, εμάς όμως ποιος θα μας σώσει από αυτές;;
Το βιβλιάριο ταμιευτηρίου η μόνη κίνηση που γίνεται είναι κάθε 1η του μήνα να μπαίνει η σύνταξη μου και δεν επιτρέπεται να πάρουν απ' αυτα τα χρήματα και δεν υπήρχαν άλλα χρήματα μέσα για να υποθέσει κανείς ότι είδαν πολλά χρήματα και τα έβγαλαν για την κάλυψη του δανείου

Σας Ευχαριστώ Νίκος Βολικάκης
τηλ 24210 83518