> Voliotaki: ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΤΟ ΒΟΛΟ...ΣΤΗΝ ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ

Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΤΟ ΒΟΛΟ...ΣΤΗΝ ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ

-Πρόσεξε τι τραβάς. Δεν θέλω  να φαίνονται πίσω τα καργιόλια της πλατείας Ρήγα Φεραίου 
- Ότι πεις Τάσο.


-Κάτσε να γυρίσω το πλακάτ. Τράβα κι αυτό. 
Αυτό που θέλω να πω στον κόσμο είναι πως πρέπει να σηκωθούν από τον καναπέ. Φτάνει πια.