Καλο Βραδυ.Σημερα και ωρα 19.30 περιπου περασα απο την πρωην Νομαρχια Μαγνησιας και επειδη ηξερα οτι εχει μεσα ΑΤΜ της Τραπεζας Πειραιως ειπα να κανω μια αναληψη χρηματων για να μην μεταβω στο κεντρο του Βολου. Πλησιασα λοιπον την εισοδο γνωριζοντας οτι η Νομαρχια ειναι κλειστη για το κοινο και εφοσον υπαρχει φυλακας εκει, ανοιξα την πορτα και ευγενικα μου ειπε ο υπαλληλος οτι δεν μπορω να χρησιμοποιησω το ΑΤΜ της Τραπεζας Πειραιως διοτι η Νομαρχια ειναι κλειστη! Συμφωνω και ηξερα οτι η νομαρχια ειναι κλειστη, δεν ηθελα ομως συναλλαγη με καποια υπηρεσια αλλα να κανω χρηση του ατμ για να μην μεταβω στο κεντρο. Δηλαδη 5 λεπτα υποθεση και φυσικα μπροστα στον φυλακα που δεν κανει κατι αλλο εκτος απο το να το ξυνει. Δεν εχω κατι με τον υπαλληλο αλλα ρε φιλε ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΣΑΣ ντροπη ρε καραγκιοζη που αφηνεις τον κοσμο ετσι για κατι τοσο ασημαντο. Ναι δεν λειτουργει η νομαρχια αλλα αν ηταν ενας υπαλληλος της νομαρχιας θα τον αφηνες η οχι να κανει χρηση του ατμ? Μηπως το εχετε για παρτη σας λογω της μισθοδοσιας σας απο την Πειραιως και φοβαστε μην τελειωσουν τα μετρητα και περπατησεις μεχρι το κεντρο.Τετοιες εντολες εχετε? Ευχομαι καλη διαθεσιμοτητα γιατι το αξιζετε νουμερα για κατι τετοιες χαζομαρες.Η Τραπεζα Πειραιως το ξερει αυτο? Και στην τελικη βαλτε μια ταμπελα να ξερει ο κοσμος αν μπορει να κανει χρηση η να παει αλλου. Ευχαριστω.
ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
