Μέχρι το τέλος Ιουνίου οι προσφορές και για τη Rosco
Με «προίκα» κρατικές επιδοτήσεις ύψους 50 εκατ. ευρώ τον χρόνο για την εξυπηρέτηση των «άγονων δρομολογίων» μέσα στην επόμενη πενταετία, καθώς και σημαντικά ακίνητα, η αξία των οποίων υπολογίζεται στα 110 εκατ. ευρώ, σχεδιάζει η κυβέρνηση να παραδώσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους υποψήφιους αγοραστές, σύμφωνα με την εφημερίδα Τα Νέα.
Ένας ισχυρός επενδυτής θα κάνει τον ΟΣΕ να αλλάξει κατηγορία και μαζί με τον εκσυχρονισμό των λιμανιών, η Ελλάδα θα μπει στον χάρτη των logistics, δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης,
στον ΒΗΜΑ 99,5 το πρωί της Τρίτης.
Ο χρόνος για την προετοιμασία των δύο διαγωνισμών ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της Rosco, της εταιρείας συντήρησης του τροχαίου σιδηροδρομικού υλικού του ΟΣΕ, τρέχει πλέον αντίστροφα.
Στόχος της κυβέρνησης είναι οι προσφορές για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τη Rosco να έχουν υποβληθεί έως τον Ιούνιο, προκειμένου οι ιδιωτικοποιήσεις να ολοκληρωθούν ως το τέλος του χρόνου.
Πέραν των 50 εκατ. ευρώ, των κατ’ έτος επιδοτήσεων, στον αγοραστή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα περιέλθουν σημαντικά ακίνητα, η αξία των οποίων εκτιμάται ότι φτάνει τα 110 εκατομμύρια ευρώ, η συμφωνία με την Cosco και τη Hewlett Packard, όπως και άλλες παρόμοιες συμφωνίες που αναμένεται να συναφθούν το επόμενο διάστημα.
Τη Δευτέρα ανακοινώθηκε η μεταφορά των περιουσιακών στοιχείων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο ΤΑΙΠΕΔ και θα ακολουθήσει η μεταφορά στο ΤΑΙΠΕΔ της Rosco, η οποία προικοδοτείται με τη δυνατότητα να παρέχει υπηρεσίες συντήρησης, επισκευής και ανακατασκευής του τροχαίου και λοιπού σιδηροδρομικού υλικού και στα άλλα μέσα σταθερής τροχιάς (ηλεκτρικό, μετρό, τραμ) και να νοικιάζει τροχαίο υλικό.
Το στοίχημα για την κυβέρνηση είναι το όποιο ενδιαφέρον έχει εκδηλωθεί κατά καιρούς για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (από Ρώσους, Κινέζους, Γάλλους, Ρουμάνους, Αμερικανούς κ.λπ.) να μετουσιωθεί σε προσφορές. Αυτό είναι και το πλέον δύσκολο, καθώς σήμερα όλοι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δρομολογήσουν δικά τους τρένα (εμπορικά, επιβατικά) στο δίκτυο του ΟΣΕ χωρίς να χρειάζεται να δώσουν επιπλέον χρήματα για να αγοράσουν τις εταιρείες του ΟΣΕ και το τροχαίο υλικό, αλλά και να διατηρήσουν το σημερινό προσωπικό του.
Στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αντιδρά η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ), ενώ σε 8ωρες επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας, από την Τετάρτη 3 Απριλίου έως και την Παρασκευή 5 Απριλίου, από τις 16.00 έως τα μεσάνυχτα, προχωρούν η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Αμαξοστοιχιών ΟΣΕ και το Σωματείο Εργαζομένων Προαστιακού.
Οι εργαζόμενοι ζητούν την υπογραφή νέας συλλογικής σύμβασης εργασίας και κάνουν λόγο για «αδικαιολόγητη» υπαγωγή του προσωπικού στο ενιαίο μισθολόγιο.
Με «προίκα» κρατικές επιδοτήσεις ύψους 50 εκατ. ευρώ τον χρόνο για την εξυπηρέτηση των «άγονων δρομολογίων» μέσα στην επόμενη πενταετία, καθώς και σημαντικά ακίνητα, η αξία των οποίων υπολογίζεται στα 110 εκατ. ευρώ, σχεδιάζει η κυβέρνηση να παραδώσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους υποψήφιους αγοραστές, σύμφωνα με την εφημερίδα Τα Νέα.
Ένας ισχυρός επενδυτής θα κάνει τον ΟΣΕ να αλλάξει κατηγορία και μαζί με τον εκσυχρονισμό των λιμανιών, η Ελλάδα θα μπει στον χάρτη των logistics, δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης,
στον ΒΗΜΑ 99,5 το πρωί της Τρίτης.
Ο χρόνος για την προετοιμασία των δύο διαγωνισμών ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της Rosco, της εταιρείας συντήρησης του τροχαίου σιδηροδρομικού υλικού του ΟΣΕ, τρέχει πλέον αντίστροφα.
Στόχος της κυβέρνησης είναι οι προσφορές για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τη Rosco να έχουν υποβληθεί έως τον Ιούνιο, προκειμένου οι ιδιωτικοποιήσεις να ολοκληρωθούν ως το τέλος του χρόνου.
Πέραν των 50 εκατ. ευρώ, των κατ’ έτος επιδοτήσεων, στον αγοραστή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα περιέλθουν σημαντικά ακίνητα, η αξία των οποίων εκτιμάται ότι φτάνει τα 110 εκατομμύρια ευρώ, η συμφωνία με την Cosco και τη Hewlett Packard, όπως και άλλες παρόμοιες συμφωνίες που αναμένεται να συναφθούν το επόμενο διάστημα.
Τη Δευτέρα ανακοινώθηκε η μεταφορά των περιουσιακών στοιχείων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο ΤΑΙΠΕΔ και θα ακολουθήσει η μεταφορά στο ΤΑΙΠΕΔ της Rosco, η οποία προικοδοτείται με τη δυνατότητα να παρέχει υπηρεσίες συντήρησης, επισκευής και ανακατασκευής του τροχαίου και λοιπού σιδηροδρομικού υλικού και στα άλλα μέσα σταθερής τροχιάς (ηλεκτρικό, μετρό, τραμ) και να νοικιάζει τροχαίο υλικό.
Το στοίχημα για την κυβέρνηση είναι το όποιο ενδιαφέρον έχει εκδηλωθεί κατά καιρούς για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (από Ρώσους, Κινέζους, Γάλλους, Ρουμάνους, Αμερικανούς κ.λπ.) να μετουσιωθεί σε προσφορές. Αυτό είναι και το πλέον δύσκολο, καθώς σήμερα όλοι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δρομολογήσουν δικά τους τρένα (εμπορικά, επιβατικά) στο δίκτυο του ΟΣΕ χωρίς να χρειάζεται να δώσουν επιπλέον χρήματα για να αγοράσουν τις εταιρείες του ΟΣΕ και το τροχαίο υλικό, αλλά και να διατηρήσουν το σημερινό προσωπικό του.
Στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αντιδρά η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ), ενώ σε 8ωρες επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας, από την Τετάρτη 3 Απριλίου έως και την Παρασκευή 5 Απριλίου, από τις 16.00 έως τα μεσάνυχτα, προχωρούν η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Αμαξοστοιχιών ΟΣΕ και το Σωματείο Εργαζομένων Προαστιακού.
Οι εργαζόμενοι ζητούν την υπογραφή νέας συλλογικής σύμβασης εργασίας και κάνουν λόγο για «αδικαιολόγητη» υπαγωγή του προσωπικού στο ενιαίο μισθολόγιο.