> Voliotaki: Διαφορά ΧΟΥΝΤΑΣ και Δημοκρατίας

Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

Διαφορά ΧΟΥΝΤΑΣ και Δημοκρατίας

Κύριοι σας παρακολουθώ κάθε μέρα.  Mένω Αθήνα και σας εκτιμώ πολύ για του ότι έβαλα το πρώτο ένσημο στο ΒΟΛΟ 14αρων ετών. Πάμε στο δια ταύτα. Δεν θα πω πολλά, παρά μόνο μια ερώτηση θα κάνω, τα υπόλοιπα τα αφήνω σε εσάς. Πότε ήταν σε τέτοια εξαθλίωση ο κόσμος, τότε η τώρα.Και υπάρχει ποτέ στην ιστορία του έθνους κατεγραμμένο 5000 αυτοκτoνίες εν καιρώ ειρήνης.Οποιος απαντήσει το δεύτερο ας φάει δημοκρατία να χορτάσει. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ