Σε απαντηση του παραπανω σχολιου απο αναγνωστη
Αγαπητο Σταγονιδιο...εαν ειχαμε Χούντα τώρα δεν θα μπορούσες καν να στείλεις-ω μέηλ με τις θέσεις σου. Και η Δημοκρατια πρέπει να περιέχει ισονομία και ελευθερία σκέψης. Απλά τώρα είναι λιγο καλύτερα απο την Χούντα αλλα πολύ πολύ μακριά απο την εννοια ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
Αγαπητο Σταγονιδιο...εαν ειχαμε Χούντα τώρα δεν θα μπορούσες καν να στείλεις-ω μέηλ με τις θέσεις σου. Και η Δημοκρατια πρέπει να περιέχει ισονομία και ελευθερία σκέψης. Απλά τώρα είναι λιγο καλύτερα απο την Χούντα αλλα πολύ πολύ μακριά απο την εννοια ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ