Ο Ανδρέας Κατσιγιάννης "βούλιαξε" το κολλέγιο Αθηνών, παίζοντας για τις χαμένες πατρίδες
ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO: Η ορχήστρα της ΕΡΤ εκτέλεσε την μουσική του Ανδρέα Κατσιγιάννη, στην 1η παγκόσμια προβολή των ντοκιμαντέρ "Ίμβρος - Τένεδος" συνέχεια στό e-volos.gr
Επικοινωνήστε μαζί μας στο voliotaki@gmail.com, στείλτε μας το δικό σας μήνυμα, σε μορφή είδησης, άποψης, παρατήρησης, ακόμα και κοινωνικού σχολιασμού και αν δεν είναι κακόβουλο, θα το δείτε σύντομα ανηρτημένο.