ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΓΙΑ "ΤΡΩΚΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ"!!!
Όλα τα έχουμε δεί. Εφημερίδα μεγαλοεργολάβου που έπαιρνε επί δεκαετίες το ένα έργο μετά το άλλο, είτε με αναθέσεις είτε με διαγωνισμούς κλείνοντας εκατοντάδες άλλες κατασκευαστικές, δεν το έχουμε ξαναδεί!
Κι όμως το Έθνος της Κυριακής έχει το θράσος να γράφει ρεπορτάζ για "τρωκτικά του Δημοσίου"!!! Τι να πει κανείς μετά από αυτό; Μόνο ότι δίκαια η Τρόικα έχει στοχοποιήσει τον μπαρμπά-Γιώργο...
