Οπαδοί του Παναθηναϊκού σήκωσαν πανό για την απουσία του Ανδρέα
Βγενόπουλου ενώ το πέταλο των οργανωμένων φώναξε συνθήματα κατά του
Γιάννη Βαρδινογιάννη.
Ο κόσμος του Παναθηναϊκού περιμένει από τους μετόχους να βοηθήσουν σε αυτή την δύσκολη στιγμή που περνά ο σύλλογος και στην Θύρα 4 σηκώθηκε πανό για τον Ανδρέα Βγενόπουλο και την απουσία του από τα δρώμενα της ΠΑΕ.
«Που είσαι ρεεε... Μπαινό-βγενόπουλε»
ανέφερε χαρακτηριστικά με... υπογραφή «Θύρα 13».
Παράλληλα από το πέταλο των οργανωμένων ακούστηκαν συνθήματα κατά του Γιάννη Βαρδινογιάννη, τον οποία θεωρούν ως υπεύθυνο για την κατάσταση στον σύλλογο.
Ο κόσμος του Παναθηναϊκού περιμένει από τους μετόχους να βοηθήσουν σε αυτή την δύσκολη στιγμή που περνά ο σύλλογος και στην Θύρα 4 σηκώθηκε πανό για τον Ανδρέα Βγενόπουλο και την απουσία του από τα δρώμενα της ΠΑΕ.
«Που είσαι ρεεε... Μπαινό-βγενόπουλε»
ανέφερε χαρακτηριστικά με... υπογραφή «Θύρα 13».
Παράλληλα από το πέταλο των οργανωμένων ακούστηκαν συνθήματα κατά του Γιάννη Βαρδινογιάννη, τον οποία θεωρούν ως υπεύθυνο για την κατάσταση στον σύλλογο.
