> Voliotaki: Ποδήλατο και Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

Ποδήλατο και Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Θέλησα να πάω Θεσσαλονίκη και για τον λόγο οτι δεν έχω μεταφορικό μέσο, θα χρησιμοποιούσα ΚΤΕΛ ή αμαξοστοιχία. Όμως κατα τη διαμονή μου στη συμπρωτεύουσα θα ήθελα να χρησιμοποιήσω κάποιο μεταφορικό μέσο, οπότε σκέφτηκα (τι πιο λογικό) να μεταφέρω το ποδήλατό μου απο εδώ. Πήρα τηλεφωνο στον ΟΣΕ για να δω πως μπορώ να το κάνω. Απάντηση: Δεν μπορείτε να μεταφέρετε ποδήλατα με τον ΟΣΕ.
Έτσι πήρα τα ΚΤΕΛ. Απάντηση: Η μεταφορά ποδηλάτου στοιχίζει το μισό εισιτήριο. (18Ε και κάτι ψιλά είναι το εισιτήριο. Χ2 πήγαινε έλα, 36Ε. Συν 18Ε για το ποδήλατο=54Ε για να μεταφέρουν εμένα και το ποδήλατό μου τα ΚΤΕΛ). Δηλαδή η μεταφορά του ποδηλάτου γίνεται μόνο με τα ΚΤΕΛ και με ακριβό τρόπο...Και αντε ας πούμε οτι κάνω τη μεταφορά. Ξέρετε πού μεταφέρονται τα ποδήλατα στο λεωφορείο; Στις αποσκευές. Δεν έχει χώρο ειδικά γι' αυτά.Γιατί τότε είναι τόσο ακριβά; Και γιατί πρακτικά ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΜΟΥ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ; (είπαμε δεν έχω αμάξι, που στην τελική αν είχα πιο φθηνή θα έβγαινε η όλη μεταφορά με έναν ακόμα συνεπιβάτη.)
Ας απαντήσει κάποιος αρμόδιος γιατί είμαι ιδιαίτερα εκνευρισμένος. 


ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ