> Voliotaki: Απόστρατοι προς Σαμαρά- Παναγιωτόπουλο: "Μας κοροϊδέψατε, βγαίνουμε στο δρόμο"

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Απόστρατοι προς Σαμαρά- Παναγιωτόπουλο: "Μας κοροϊδέψατε, βγαίνουμε στο δρόμο"

Οι “θεσμικές” ενώσεις αποστράτων μιλούν ανοιχτά για εμπαιγμό από τον πρωθυπουργό και ανακοινώνουν επισήμως ότι μαζί με τους εν ενεργεία , βγαίνουν στους δρόμους.

Σήμερα συναντήθηκαν με τον πρόεδρο των Ανεξάρτητων Ελλήνων Πάνο Καμμένο και την Παρασκευή , με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα.

Και βέβαια επιδιώκουν νέα συνάντηση με τον υπουργό Εθνικής Άμυνας και τον πρωθυπουργό για να διαμαρτυρηθούν για την “κοροϊδία”.

Διαβάστε αναλυτικά στο Onalert