Όλο και περισσότεροι Έλληνες στρέφονται στην ενημέρωση μέσω διαδικτύου.
Μέσω των ηλεκτρονικών τους υπολογιστών προτιμούν πλέον να ενημερώνονται οι πολίτες καθώς όπως φαίνεται από πανελλαδική έρευνα της Metron Analysis για λογαριασμό της "Εφημερίδας των Συντακτών"....
Οι Έλληνες πολίτες θεωρούν τα ραδιοτηλεοπτικά ΜΜΕ αναξιόπιστα παρά το γεγονός ότι ακόμα τα χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της τηλεόρασης όπου παρά το γεγονός ότι την χρησιμοποιεί το 85% των ερωτηθέντων (από 86% τον περασμένο Απρίλιο), την ίδια ώρα, μόλις το 28% τη θεωρεί αξιόπιστη κατατάσσοντάς την έτσι στην τελευταία θέση αξιοπιστίας των ΜΜΕ.
Πτώση παρουσιάζει και η χρήση του ραδιοφώνου, από 41% τον Απρίλιο σε 39% τώρα. Μαζί καταποντίζεται και η αξιοπιστία του καθώς από το 56% του περασμένου Απριλίου πέφτει στο 47%.
Οι εφημερίδες κρατούν ακόμη τα ποσσοτά αξιοπιστίας τους καθώς διατηρούν ποσοστό 33%.
Ραγδαία άνοδος του Internet
Στην κορυφή και με ανοδική τάση στην στην καθημερινή χρήση του εμφανίζει το Διαδίκτυο, καθώς από το 36% τον περασμένο Απρίλιο τώρα το ποσοστό του καταγράφεται στο 38%, ενώ εμφανίζει ουσιαστικά οριακή μείωση μόλις 1% ως προς την αξιοπιστία του, από το 44% πριν από οκτώ μήνες σε 43% το διάστημα που έγινε η τωρινή έρευνα.
Σύμφωνα με την Metron Analysis, ο αριθμός των ατόμων ηλικίας άνω των 18 χρόνων που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο εκτιμάται ότι αγγίζει πλέον τα 4.800.000 άτομα. Η άνοδος που εμφανίζεται την τελευταία δεκαετία στη χρήση του Ίντερνετ φθάνει τις 37 ποσοστιαίες μονάδες!
Διαχρονικά, η διείσδυση στο Διαδίκτυο είναι αυξημένη στους νέους 18-24 ετών (95%), στους απόφοιτους Ανώτατων και Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΑΕΙ/ΤΕΙ 85%), στους άνδρες (που φθάνει το 60% έναντι 47% των γυναικών), τους φοιτητές (99%), ενώ αυξητική τάση καταγράφεται όσο μετακινούμαστε προς ανώτερα κοινωνικά στρώματα, με τη διείσδυση του Ίντερνετ να ανέρχεται στο 70% στη μεσαία και την ανώτερη τάξη.
Μέσω των ηλεκτρονικών τους υπολογιστών προτιμούν πλέον να ενημερώνονται οι πολίτες καθώς όπως φαίνεται από πανελλαδική έρευνα της Metron Analysis για λογαριασμό της "Εφημερίδας των Συντακτών"....
Οι Έλληνες πολίτες θεωρούν τα ραδιοτηλεοπτικά ΜΜΕ αναξιόπιστα παρά το γεγονός ότι ακόμα τα χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της τηλεόρασης όπου παρά το γεγονός ότι την χρησιμοποιεί το 85% των ερωτηθέντων (από 86% τον περασμένο Απρίλιο), την ίδια ώρα, μόλις το 28% τη θεωρεί αξιόπιστη κατατάσσοντάς την έτσι στην τελευταία θέση αξιοπιστίας των ΜΜΕ.
Πτώση παρουσιάζει και η χρήση του ραδιοφώνου, από 41% τον Απρίλιο σε 39% τώρα. Μαζί καταποντίζεται και η αξιοπιστία του καθώς από το 56% του περασμένου Απριλίου πέφτει στο 47%.
Οι εφημερίδες κρατούν ακόμη τα ποσσοτά αξιοπιστίας τους καθώς διατηρούν ποσοστό 33%.
Ραγδαία άνοδος του Internet
Στην κορυφή και με ανοδική τάση στην στην καθημερινή χρήση του εμφανίζει το Διαδίκτυο, καθώς από το 36% τον περασμένο Απρίλιο τώρα το ποσοστό του καταγράφεται στο 38%, ενώ εμφανίζει ουσιαστικά οριακή μείωση μόλις 1% ως προς την αξιοπιστία του, από το 44% πριν από οκτώ μήνες σε 43% το διάστημα που έγινε η τωρινή έρευνα.
Σύμφωνα με την Metron Analysis, ο αριθμός των ατόμων ηλικίας άνω των 18 χρόνων που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο εκτιμάται ότι αγγίζει πλέον τα 4.800.000 άτομα. Η άνοδος που εμφανίζεται την τελευταία δεκαετία στη χρήση του Ίντερνετ φθάνει τις 37 ποσοστιαίες μονάδες!
Διαχρονικά, η διείσδυση στο Διαδίκτυο είναι αυξημένη στους νέους 18-24 ετών (95%), στους απόφοιτους Ανώτατων και Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΑΕΙ/ΤΕΙ 85%), στους άνδρες (που φθάνει το 60% έναντι 47% των γυναικών), τους φοιτητές (99%), ενώ αυξητική τάση καταγράφεται όσο μετακινούμαστε προς ανώτερα κοινωνικά στρώματα, με τη διείσδυση του Ίντερνετ να ανέρχεται στο 70% στη μεσαία και την ανώτερη τάξη.