Παραγγείλαμε και πληρώσαμε σχεδόν εξ
ολοκλήρου 12 μεταγωγικά αεροσκάφη C 27. Παραλάβαμε οκτώ. Και δεν πετά
κανένα! Η ιστορία των μεταγωγικών αεροσκαφών που αγόρασε η Ελλάδα το
2003 εξελίσσεται σε μια υπόθεση που σίγουρα θα πρέπει επιτέλους να απασχολήσει σοβαρά και αποτελεσματικά την ηγεσία του ΥΕΘΑ και ίσως όχι μόνο αυτή.
Αυτή τη στιγμή η Ελληνική Πολεμική Αεροπορία δεν έχει στην διαθεσή της ,ούτε ένα από τα κατά τ΄ άλλα ολοκαίνουργια αεροσκάφη C 27 που αγοράσαμε από την κοινοπραξία Alenia-Lockheed Martin το 2003. Αιτία εκτός από τα πολλά τεχνικά προβλήματα και η απουσία συμφωνίας τεχνικής υποστήριξης. ...
Οι Ιταλοί πιέζουν προς κάθε κατεύθυνση για να μην παραλάβουμε τα υπόλοιπα τέσσσερα και σε αντάλλαγμα να μας δώσουν κάποια χρήματα -περίπου 100 εκατομμύρια- χωρίς όμως να διασφαλίζουν ότι τα οκτώ που θα μας μείνουν θα τα κάνουν να πετάνε. Γι΄ αυτό τ΄ αγοράσαμε!
Τα αεροσκάφη τ΄ αγοράσαμε το 2003 περίπου 20 εκατ. δολ. το ένα, ενώ η τιμή τους σήμερα , ανέρχεται σε 53,3 εκατ. δολ. το ένα. Με λίγα λόγια οι Ιταλοί θα μας δώσουν εμάς πίσω την προκαταβολή που έχουμε δώσει περίπου 40 εκατ. δολ. και θα πουλήσουν τα αεροπλάνα αυτά σε τρίτους, κερδίζοντας πάνω απο 100 εκατ. δολάρια!
Όμως το θέμα έχει μεγάλο ενδιαφέρον και σ΄ ότι αφορά στα αντισταθμιστικά οφέλη που ήταν υποχρεωμένοι να υλοποιήσουν οι Ιταλοί που μέχρι πρόσφατα είχαν μείνει στο 15%.
Αυτό το θέμα προσπαθούν να το κλείσουν με την κατασκευή ενός υποστέγου στην Ελευσίνα ,το οποίο θα καλύψει ανάγκες του μεταφερόμενου εκεί ΚΕΑ. Πόσο το κοστολογούν; 35.000.000 ευρώ!
Όσοι έχουν ακούσει το κόστος μένουν με το στόμα ανοιχτό, εκτός από κάποιους στην Πολεμική Αεροπορία που όπως φαίνεται από το έγγραφο που δημοσιεύουμε θεωρούν τη τιμή …”δίκαιη και λογική για πρόγραμμα παροχής αντισταθμιστικών ωφελημάτων.
Αυτή τη στιγμή η Ελληνική Πολεμική Αεροπορία δεν έχει στην διαθεσή της ,ούτε ένα από τα κατά τ΄ άλλα ολοκαίνουργια αεροσκάφη C 27 που αγοράσαμε από την κοινοπραξία Alenia-Lockheed Martin το 2003. Αιτία εκτός από τα πολλά τεχνικά προβλήματα και η απουσία συμφωνίας τεχνικής υποστήριξης. ...
Οι Ιταλοί πιέζουν προς κάθε κατεύθυνση για να μην παραλάβουμε τα υπόλοιπα τέσσσερα και σε αντάλλαγμα να μας δώσουν κάποια χρήματα -περίπου 100 εκατομμύρια- χωρίς όμως να διασφαλίζουν ότι τα οκτώ που θα μας μείνουν θα τα κάνουν να πετάνε. Γι΄ αυτό τ΄ αγοράσαμε!
Τα αεροσκάφη τ΄ αγοράσαμε το 2003 περίπου 20 εκατ. δολ. το ένα, ενώ η τιμή τους σήμερα , ανέρχεται σε 53,3 εκατ. δολ. το ένα. Με λίγα λόγια οι Ιταλοί θα μας δώσουν εμάς πίσω την προκαταβολή που έχουμε δώσει περίπου 40 εκατ. δολ. και θα πουλήσουν τα αεροπλάνα αυτά σε τρίτους, κερδίζοντας πάνω απο 100 εκατ. δολάρια!
Όμως το θέμα έχει μεγάλο ενδιαφέρον και σ΄ ότι αφορά στα αντισταθμιστικά οφέλη που ήταν υποχρεωμένοι να υλοποιήσουν οι Ιταλοί που μέχρι πρόσφατα είχαν μείνει στο 15%.
Αυτό το θέμα προσπαθούν να το κλείσουν με την κατασκευή ενός υποστέγου στην Ελευσίνα ,το οποίο θα καλύψει ανάγκες του μεταφερόμενου εκεί ΚΕΑ. Πόσο το κοστολογούν; 35.000.000 ευρώ!
Όσοι έχουν ακούσει το κόστος μένουν με το στόμα ανοιχτό, εκτός από κάποιους στην Πολεμική Αεροπορία που όπως φαίνεται από το έγγραφο που δημοσιεύουμε θεωρούν τη τιμή …”δίκαιη και λογική για πρόγραμμα παροχής αντισταθμιστικών ωφελημάτων.
Να θυμήσουμε ότι ο αξιωματικός που είχε επιλεγεί για να αντικαταστήσει συνάδελφό του στην επιτροπή που διαπραγματεύεται την υπόθεση των αεροσκαφών με τους Ιταλούς, υπέβαλε τη παραίτησή του, πριν καν αναλάβει καθήκοντα!