> Voliotaki

Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

ΣΟΚ: Κάνουν εισαγωγή στο νοσοκομείο για να φάνε!

Άστεγοι και πεινασμένοι κάνουν εισαγωγή στο νοσοκομείο για να εξασφαλίσουν έστω και για ένα βράδυ στέγη και τροφή!

Στην συγκλονιστική αποκάλυψη προέβη ο πρόεδρος των Νοσοκομειακών Γιατρών του νομού Αιτωλοακαρνανίας, Βασίλης Κωστάρας, μιλώντας στο... ειδησεογραφικό πόρταλ του Αγρινίου aerasnews.gr, ενδεικτική της κατάστασης στην οποία βρίσκονται οι πολίτες.