> Voliotaki: Πυρκαγιά σε αμαξοστάσιο της ΕΘΕΛ

Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Πυρκαγιά σε αμαξοστάσιο της ΕΘΕΛ

 Πυρκαγιά σε αμαξοστάσιο της ΕΘΕΛΠυρκαγιά ξέσπασε λίγο πριν τις πέντε το πρωί σε αμαξοστάσιο της ΕΘΕΛ. 

Η φωτιά ξεκίνησε από ένα λεωφορείο, το οποίο τυλίχθηκε στις φλόγες πιθανότατα εξαιτίας μηχανικής βλάβης,

Η φωτιά γρήγορα επεκτάθηκε και σε διπλανό όχημα, ωστόσο με την έγκαιρη επέμβαση της Πυροσβεστικής τέθηκε υπό έλεγχο.
Το πρώτο όχημα καταστράφηκε ολοσχερώς, ενώ το δεύτερο υπέστη σοβαρές ζημιές.