Τον κώδωνα του κινδύνου, για τα προβλήματα ρευστότητας που προκύπτουν από τις οφειλές του Δημοσίου προς τη NEL, τόνισε -σε σημερινή συνέντευξη Τύπου- ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γιάννης Αβραντίνης, διαψεύδοντας παράλληλα τη σχετική φημολογία, περί πτώχευσης της εταιρείας.
Ο κ. Αβραντίνης, τόνισε ότι η εταιρεία έχει προχωρήσει ήδη σε συμφωνία με τους πιστωτές της και ότι ο δανεισμός της έχει ουσιαστικά μηδενιστεί, ενώ προειδοποίησε ότι αν το Δημόσιο συνεχίζει να μη τηρεί και να εφαρμόζει τις υποχρεώσεις του στις συμβάσεις, θα αναγκαστεί να προχωρήσει σε επίσχεση υπηρεσιών και να σταματήσει τα δρομολόγια....
Σε ερώτηση σχετικά με τη συμφωνία για μείωση του δανεισμού της εταιρείας, επιφυλάχτηκε να δώσει περισσότερα στοιχεία, με βάση τους κανονισμούς της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς.
Ανέφερε ότι το σύνολο παλαιών οφειλών του Δημοσίου προς την εταιρεία ανέρχεται σε 21.810.768 ευρώ, ενώ είπε ότι αν υπολογίσει κανείς και τις τρέχουσες υποχρεώσεις, οι συνολικές απαιτήσεις της ΝΕL από το Δημόσιο αγγίζουν τα 31,8 εκατ. ευρώ, για μέρος των οποίων η εταιρεία, πρόσθεσε, έχει κινηθεί ήδη νομικά.
Όπως υπογράμμισε, μόνο οι οφειλές από εκπτώσεις που έχει παράσχει η εταιρεία και τις οποίες επιδοτεί το κράτος, ανέρχονται στο ποσό των 15.459.504 ευρώ.
Πρόσθεσε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτή τη στιγμή στην ακτοπλοΐα, είναι η τιμή των καυσίμων και η έλλειψη ρευστότητας στην αγορά και πρόσθεσε ότι οι Τράπεζες έχουν σταματήσει πια να χρηματοδοτούν εταιρείες.
Ο κ. Αβραντίνης, τόνισε ότι η εταιρεία έχει προχωρήσει ήδη σε συμφωνία με τους πιστωτές της και ότι ο δανεισμός της έχει ουσιαστικά μηδενιστεί, ενώ προειδοποίησε ότι αν το Δημόσιο συνεχίζει να μη τηρεί και να εφαρμόζει τις υποχρεώσεις του στις συμβάσεις, θα αναγκαστεί να προχωρήσει σε επίσχεση υπηρεσιών και να σταματήσει τα δρομολόγια....
Σε ερώτηση σχετικά με τη συμφωνία για μείωση του δανεισμού της εταιρείας, επιφυλάχτηκε να δώσει περισσότερα στοιχεία, με βάση τους κανονισμούς της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς.
Ανέφερε ότι το σύνολο παλαιών οφειλών του Δημοσίου προς την εταιρεία ανέρχεται σε 21.810.768 ευρώ, ενώ είπε ότι αν υπολογίσει κανείς και τις τρέχουσες υποχρεώσεις, οι συνολικές απαιτήσεις της ΝΕL από το Δημόσιο αγγίζουν τα 31,8 εκατ. ευρώ, για μέρος των οποίων η εταιρεία, πρόσθεσε, έχει κινηθεί ήδη νομικά.
Όπως υπογράμμισε, μόνο οι οφειλές από εκπτώσεις που έχει παράσχει η εταιρεία και τις οποίες επιδοτεί το κράτος, ανέρχονται στο ποσό των 15.459.504 ευρώ.
Πρόσθεσε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτή τη στιγμή στην ακτοπλοΐα, είναι η τιμή των καυσίμων και η έλλειψη ρευστότητας στην αγορά και πρόσθεσε ότι οι Τράπεζες έχουν σταματήσει πια να χρηματοδοτούν εταιρείες.