Η Greek Coffee Cup, η πασίγνωστη κούπα καφέ με τον ελληνικό αμφορέα και τους μαιάνδρους, γνωστή ως «Anthora», κατατάσσεται μεταξύ των πενήντα αντικειμένων, μαζί με τα κίτρινα ταξί, που αντιπροσωπεύουν την ιστορία της Νέας Υόρκης, σύμφωνα με τους «ΝΥ Τimes».
Η αρχή έγινε το 1960, όταν ο Leslie Buck, επιζών του Ολοκαυτώματος των Εβραίων και διευθυντής πωλήσεων της εταιρείας «Sherri cup» του Κονέκτικατ, φιλοτέχνησε ειδικά για την αγορά της Νέας Υόρκης και τους Έλληνες πελάτες του την κούπα αυτή...
Η ζήτηση ξεπέρασε κάθε προηγούμενο, αναφέρει το perierga.gr, αφού ετησίως πωλούνταν πάνω από 500 εκατομμύρια από αυτές τις κούπες, οι οποίες έγιναν πολύ σύντομα σήμα-κατατεθέν για τις ελληνικές κοινότητες και τα coffee shops.
Χαρακτηριστικό είναι το σχόλιο του εκδότη – διευθυντή του «Εθνικού Κήρυκα», κ. Αντώνη Διαματάρη, ο οποίος επισημαίνει ότι «τα εντυπωσιακά νούμερα των πωλήσεων της ιστορικής, πλέον, κούπας αποδεικνύουν την προσφορά του Ελληνισμού στην πορεία της φιλόξενης Αμερικής.
Ναι, έχουμε γερές βάσεις, μεγάλη προσφορά, δικαιώματα και υποχρεώσεις στη μεγάλη τούτη χώρα. Και η ιστορία συνεχίζεται…».
Η αρχή έγινε το 1960, όταν ο Leslie Buck, επιζών του Ολοκαυτώματος των Εβραίων και διευθυντής πωλήσεων της εταιρείας «Sherri cup» του Κονέκτικατ, φιλοτέχνησε ειδικά για την αγορά της Νέας Υόρκης και τους Έλληνες πελάτες του την κούπα αυτή...
Η ζήτηση ξεπέρασε κάθε προηγούμενο, αναφέρει το perierga.gr, αφού ετησίως πωλούνταν πάνω από 500 εκατομμύρια από αυτές τις κούπες, οι οποίες έγιναν πολύ σύντομα σήμα-κατατεθέν για τις ελληνικές κοινότητες και τα coffee shops.
Χαρακτηριστικό είναι το σχόλιο του εκδότη – διευθυντή του «Εθνικού Κήρυκα», κ. Αντώνη Διαματάρη, ο οποίος επισημαίνει ότι «τα εντυπωσιακά νούμερα των πωλήσεων της ιστορικής, πλέον, κούπας αποδεικνύουν την προσφορά του Ελληνισμού στην πορεία της φιλόξενης Αμερικής.
Ναι, έχουμε γερές βάσεις, μεγάλη προσφορά, δικαιώματα και υποχρεώσεις στη μεγάλη τούτη χώρα. Και η ιστορία συνεχίζεται…».