> Voliotaki: Φεύγει το Ειρηνοδικείο από την Σκιάθο !!!!

Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

Φεύγει το Ειρηνοδικείο από την Σκιάθο !!!!

Φεύγει το ειρηνοδικείο από την Σκιάθο και πηγαίνει στην Σκόπελο . όλοι όσοι έχουμε δίκες θα πρέπει να ταξιδεύουμε για Σκόπελο !!!

Θα χάνουμε μια μέρα από την εργασία μας και αν δεν συμπίπτουν τα δρομολόγια ίσως και δυο . Ρωτάνε τον κόσμο αν έχει χρήματα για τα εισιτήρια και για μια πιθανή διανυκτέρευση ? Αύριο θα φύγει το ΙΚΑ μετά η εφορία , αναρωτιέμαι αν είμαστε τόσο ανίκανοι να  διεκδικήσουμε αυτά που μας ανήκουν . 

Πού είναι ο Δήμος ? Ποιές είναι οι ενέργειες που κάνει ? Φαντάζομαι καμμιά . Όπως και σε όλα τα προβλήματα που αφορούν αυτό το υπέροχο νησί . Ξυπνήστε Σκιαθίτες! Πάρτε την τύχη του νησιού στα χέρια σας!  Η Σκιάθος αξίζει πολλά , μα για κακή της τύχη την κυβερνούν λάθος άτομα !!
 http://www.news-skiathos.blogspot.gr/2012/09/blog-post_1341.html