Φεύγει το ειρηνοδικείο από την Σκιάθο και πηγαίνει στην Σκόπελο . όλοι όσοι έχουμε δίκες θα πρέπει να ταξιδεύουμε για Σκόπελο !!!Θα χάνουμε μια μέρα από την εργασία μας και αν δεν συμπίπτουν τα δρομολόγια ίσως και δυο . Ρωτάνε τον κόσμο αν έχει χρήματα για τα εισιτήρια και για μια πιθανή διανυκτέρευση ? Αύριο θα φύγει το ΙΚΑ μετά η εφορία , αναρωτιέμαι αν είμαστε τόσο ανίκανοι να διεκδικήσουμε αυτά που μας ανήκουν .
Πού είναι ο Δήμος ? Ποιές είναι οι ενέργειες που κάνει ? Φαντάζομαι καμμιά . Όπως και σε όλα τα προβλήματα που αφορούν αυτό το υπέροχο νησί . Ξυπνήστε Σκιαθίτες! Πάρτε την τύχη του νησιού στα χέρια σας! Η Σκιάθος αξίζει πολλά , μα για κακή της τύχη την κυβερνούν λάθος άτομα !!
http://www.news-skiathos.