Μετά το ηλεκτρονικό τσιγάρο,
δεν θα ήταν τρομερό να έβγαζαν και ηλεκτρικό πορτοφόλι;
Να το φορτίζεις το βράδυ και το πρωί να είναι γεμάτο !!!!!!!!!!!
Να το φορτίζεις το βράδυ και το πρωί να είναι γεμάτο !!!!!!!!!!!
>
Powered By BloggerTips.gr