Ένα από τα πιο σπάνια αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει παγκοσμίως είναι η Lamborghini Miura με... συνολική παραγωγή (σε όλες τις εκδόσεις) 487 μονάδες που κατασκευάστηκαν από το 1968 έως το 1973.
Ένα τέτοιο αυτοκίνητο βρίσκεται ακόμα και σήμερα στα χέρια του Σταμάτη Κόκοτα το οποίο του είχε κάνει δώρο ο Αριστοτέλης Ωνάσης τη δεκαετία του ‘70.
Το σπάνιο αυτό έργο τέχνης το oποίο πρόσφατα ψηφίστηκε ως ένα από τα 10 ομορφότερα του κόσμου...
σχεδίασαν από κοινού οι, Giorgetto Giugiaro (εργαζόταν τότε στον οίκο Bertone και αποχώρησε αφήνοντας τα σχέδια στη.. μέση) και ο Marcello Gandini προκαλώντας αίσθηση στο αγοραστικό κοινό.
Δυστυχώς όμως η Miura του Κόκοτα, αν και ένα από τα πιο σπάνια αυτοκίνητα δεν βρίσκεται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση και σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα έχει βάλει πωλητήριο.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη δεν έχει... κινητήρα αφού έχει σταλεί εδώ και 20 χρόνια στην Ιταλία για ανακατασκευή αλλά τα 30 εκατομμύρια λιρέτες (σχεδόν κοντά στα 17.000 ευρώ) που κόστιζε δεν μπήκαν ποτέ στο λογαριασμό της εταιρείας με αποτέλεσμα να παραμείνει εκεί.
Φημολογείται μάλιστα πως στη συγκεκριμένη Miura είχαν τοποθετήσει έναν κινητήρα 1.600 κ.εκ. από Audi αλλά σε γενικές γραμμές ο ιδιοκτήτης της δεν έδειξε ποτέ ενδιαφέρον αφήνοντάς την σε άσχημη κατάσταση.
Παραγωγή Lamborghini Miura
Έκδοση P400S
1968 - 32 μονάδες
1969 - 142 μονάδες
1970 - 140 μονάδες
1971 - 24 μονάδες
Έκδοση SV
1971 - 69 μονάδες
1972 - 69 μονάδες
1973 - 5 μονάδες
Έκδοση SVJ
1971 - 2 μονάδες
1972 - 3 μονάδες
1973 - 1 μονάδα
Ένα τέτοιο αυτοκίνητο βρίσκεται ακόμα και σήμερα στα χέρια του Σταμάτη Κόκοτα το οποίο του είχε κάνει δώρο ο Αριστοτέλης Ωνάσης τη δεκαετία του ‘70.
Το σπάνιο αυτό έργο τέχνης το oποίο πρόσφατα ψηφίστηκε ως ένα από τα 10 ομορφότερα του κόσμου...
σχεδίασαν από κοινού οι, Giorgetto Giugiaro (εργαζόταν τότε στον οίκο Bertone και αποχώρησε αφήνοντας τα σχέδια στη.. μέση) και ο Marcello Gandini προκαλώντας αίσθηση στο αγοραστικό κοινό.
Δυστυχώς όμως η Miura του Κόκοτα, αν και ένα από τα πιο σπάνια αυτοκίνητα δεν βρίσκεται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση και σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα έχει βάλει πωλητήριο.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη δεν έχει... κινητήρα αφού έχει σταλεί εδώ και 20 χρόνια στην Ιταλία για ανακατασκευή αλλά τα 30 εκατομμύρια λιρέτες (σχεδόν κοντά στα 17.000 ευρώ) που κόστιζε δεν μπήκαν ποτέ στο λογαριασμό της εταιρείας με αποτέλεσμα να παραμείνει εκεί.
Φημολογείται μάλιστα πως στη συγκεκριμένη Miura είχαν τοποθετήσει έναν κινητήρα 1.600 κ.εκ. από Audi αλλά σε γενικές γραμμές ο ιδιοκτήτης της δεν έδειξε ποτέ ενδιαφέρον αφήνοντάς την σε άσχημη κατάσταση.
Παραγωγή Lamborghini Miura
Έκδοση P400S
1968 - 32 μονάδες
1969 - 142 μονάδες
1970 - 140 μονάδες
1971 - 24 μονάδες
Έκδοση SV
1971 - 69 μονάδες
1972 - 69 μονάδες
1973 - 5 μονάδες
Έκδοση SVJ
1971 - 2 μονάδες
1972 - 3 μονάδες
1973 - 1 μονάδα