Ηλεκτρονικό έλεγχο των ανασφάλιστων οχημάτων κατά τα πρότυπα άλλων ευρωπαϊκών κρατών (Ολλανδία Γερμανία κ.λπ.) προωθεί η κυβέρνηση.
Σύμφωνα με τους σχεδιασμούς θα γίνει ηλεκτρονική ζεύξη των αρχείων των κυκλοφορούντων οχημάτων και ασφαλισμένων οχημάτων από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ) του υπουργείου Οικονομικών και μετά τη ζεύξη των αρχείων και...
τον εντοπισμό των ανασφάλιστων οχημάτων, η ΓΓΠΣ θα απευθύνεται γραπτά στον παρανομούντα ιδιοκτήτη καλώντας τον να προβεί στην ασφάλιση του αυτοκινήτου του εντός συγκεκριμένου και σύντομου χρονικού διαστήματος και καταβάλλοντας επιπλέον ποσό ύψους 250 ευρώ, υπέρ του Δημοσίου.
Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης, η ΓΓΠΣ θα μεριμνά για την αποστολή των στοιχείων των ιδιοκτητών των ανασφάλιστων οχημάτων στην αρμόδια Αστυνομική Αρχή για την επιβολή των προβλεπόμενων από το νόμο αυστηρότερων κυρώσεων (πρόστιμα, ποινές κ.λπ.). Ο σχεδιασμός αυτός αποτελεί έργο ομάδας εργασίας στο υπουργείο Οικονομικών που είχε συσταθεί το Φεβρουάριο του 2011 μετά από παροτρύνσεις της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος.
Στην επιτροπή εκτός από υπηρεσιακά στελέχη των υπουργείων Οικονομικών, Προστασίας του Πολίτη και Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, συμμετείχαν και στελέχη της Τράπεζας της Ελλάδος, του Επικουρικού Κεφαλαίου και της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος.
Σύμφωνα με τους σχεδιασμούς θα γίνει ηλεκτρονική ζεύξη των αρχείων των κυκλοφορούντων οχημάτων και ασφαλισμένων οχημάτων από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ) του υπουργείου Οικονομικών και μετά τη ζεύξη των αρχείων και...
τον εντοπισμό των ανασφάλιστων οχημάτων, η ΓΓΠΣ θα απευθύνεται γραπτά στον παρανομούντα ιδιοκτήτη καλώντας τον να προβεί στην ασφάλιση του αυτοκινήτου του εντός συγκεκριμένου και σύντομου χρονικού διαστήματος και καταβάλλοντας επιπλέον ποσό ύψους 250 ευρώ, υπέρ του Δημοσίου.
Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης, η ΓΓΠΣ θα μεριμνά για την αποστολή των στοιχείων των ιδιοκτητών των ανασφάλιστων οχημάτων στην αρμόδια Αστυνομική Αρχή για την επιβολή των προβλεπόμενων από το νόμο αυστηρότερων κυρώσεων (πρόστιμα, ποινές κ.λπ.). Ο σχεδιασμός αυτός αποτελεί έργο ομάδας εργασίας στο υπουργείο Οικονομικών που είχε συσταθεί το Φεβρουάριο του 2011 μετά από παροτρύνσεις της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος.
Στην επιτροπή εκτός από υπηρεσιακά στελέχη των υπουργείων Οικονομικών, Προστασίας του Πολίτη και Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, συμμετείχαν και στελέχη της Τράπεζας της Ελλάδος, του Επικουρικού Κεφαλαίου και της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος.