> Voliotaki: ΝΕΑΡΟΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ: Παρίσταναν τους υπαλλήλους της ΔΕΗ, για να κλέβουν ηλικιωμένους

Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

ΝΕΑΡΟΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ: Παρίσταναν τους υπαλλήλους της ΔΕΗ, για να κλέβουν ηλικιωμένους


ΣΥΝΕΛΗΦΘΗΣΑΝ οι 3, αναζητούνται οι 2

Το μεσημέρι του Σαββάτου συνελήφθησαν 3 νεαροί ηλικιών 22, 26 και 28 ετών, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Βόλου σε συνεργασία με αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης της Αστυνομικής Διεύθυνσης Μαγνησίας, διότι...

συνέχεια στο e-Volos.gr