Εντάξει έφερες κάποιους gay, έφερες μερικές φίρμες, έφερες τα κανάλια και τα περιοδικά...
Aλλά για πες μας ρε μεγάλε, για τους δρόμους θα κάνουμε τίποτα ? Έναν έχουμε και αυτός είναι μέσα στις λακούβες. Κανένα φως στην Ευαγγελιστρίας θα βάλουμε ή θα φοβούνται τα παιδιά μας να γυρνάνε το βράδυ σπίτι ? Στη Μπανάνα 5000 κόσμος την ημέρα πάει αλλά το τρακτέρ αδυνατεί. Μη μιλήσω για τα εισητήρια που πιο φθηνά θα μας βγει η Ρώμη παρά ο Βόλος. Τα φεστιβάλ μας μάραναν.
http://newsvolos.blogspot.com/
Aλλά για πες μας ρε μεγάλε, για τους δρόμους θα κάνουμε τίποτα ? Έναν έχουμε και αυτός είναι μέσα στις λακούβες. Κανένα φως στην Ευαγγελιστρίας θα βάλουμε ή θα φοβούνται τα παιδιά μας να γυρνάνε το βράδυ σπίτι ? Στη Μπανάνα 5000 κόσμος την ημέρα πάει αλλά το τρακτέρ αδυνατεί. Μη μιλήσω για τα εισητήρια που πιο φθηνά θα μας βγει η Ρώμη παρά ο Βόλος. Τα φεστιβάλ μας μάραναν.
http://newsvolos.blogspot.com/
2012/08/blog-post_1739.html
