> Voliotaki: Με χρήση βίας απέσπασαν από ηλικιωμένη στο Αχίλλειο Μαγνησίας το ποσό των 6.200 ευρώ

Σάββατο 18 Αυγούστου 2012

Με χρήση βίας απέσπασαν από ηλικιωμένη στο Αχίλλειο Μαγνησίας το ποσό των 6.200 ευρώ

Θύμα ληστείας έπεσε για δεύτερη φορά μια ηλικιωμένη γυναίκα, γύρω στα 75, στο Αχίλλειο Μαγνησίας, τις πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου.

Μάλιστα οι ληστές, χτύπησαν την γυναίκα προκειμένου να την κλέψουν, καθώς αυτή προσπάθησε να αντισταθεί.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, οι ληστές απέσπασαν από την ηλικιωμένη το ποσό των 6.200 ευρώ.


Αυτή την ώρα η Αστυνομία βρίσκεται στο σπίτι της ηλικιωμένης καταγράφοντας το συμβάν αλλά και τα κλοπιμαία.