> Voliotaki: Ένα φίδι παραλίγο να τινάξει στον αέρα το σύστημα ηλεκτροδότησης!

Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

Ένα φίδι παραλίγο να τινάξει στον αέρα το σύστημα ηλεκτροδότησης!

Στο Αγρίνιο

Συνεργεία της ΔΕΗ κατάφεραν να αποκαταστήσουν την βλάβη που προκάλεσε την εκτεταμένη διακοπή ρεύματος σχεδόν στην μισή πόλη του Αγρινίου, το βράδυ του Σαββάτου.

Τέθηκε εκτός ο υποσταθμός της Τριχωνίδας, πιθανώς από...
φίδι που προκάλεσε βραχυκύκλωμα, σύμφωνα με πληροφορίες του agriniopress.gr.

To πρόβλημα σύμφωνα με πληροφορίες από την ΔΕΗ, προκλήθηκε από μετασχηματιστή όπου πιθανώς  φίδι ή καποιο άλλο ζώο, προκαλεσε βραχυκύκλωμα και έθεσε εκτός όλον τον υποσταθμό στην Τριχωνίδα.