Ένα από τα βασικά προβλήματα του YouTube είναι οι συνεχείς καταγγελίες που δέχεται ότι τα βίντεο που ανεβάζουν χρήστες του παραβιάζουν πνευματικά δικαιώματα τρίτων.
Αν και η υπηρεσία κάνει σημαντικές προσπάθειες να περιορίσει το φαινόμενο, η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για κάτι ιδιαίτερα δύσκολο.
Για το λόγο αυτό περιορίζεται στην αφαίρεση των καταγγελλόμενων βίντεο. Ενίοτε χωρίς καν να ελέγξει αν η καταγγελία έχει βάση.
Στο πλαίσιο αντιμετώπισης του ζητήματος, μία από τις προτάσεις που έγιναν προς τη Google, στην οποία ανήκει η υπηρεσία, είναι να δημιουργήσει μια ομάδα ώστε να ελέγχει οτιδήποτε ανεβαίνει. Σε περίπτωση που ένα βίντεο παραβιάζει πνευματικά δικαιώματα η ομάδα θα το αφαιρεί πριν αυτό δημοσιευτεί.
Πρόκειται για εξαιρετική ιδέα αλλά δυστυχώς υπάρχει μια μικρή δυσκολία ως προς την εφαρμογή της. Το γεγονός ότι κάθε λεπτό ανεβαίνουν στο YouTube περίπου 72 ώρες video.
Σύμφωνα λοιπόν με υπολογισμούς που έκανε η ιστοσελίδα TechDirt θα έπρεπε να προσληφθούν περίπου 200.000 άτομα και το συνολικό ετήσιο κόστος θα έφτανε τα 37 δισεκατομμύρια δολάρια.
Με άλλα λόγια, είναι λίγο απίθανο η εταιρεία να υιοθετήσει την πρόταση.
Αν και η υπηρεσία κάνει σημαντικές προσπάθειες να περιορίσει το φαινόμενο, η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για κάτι ιδιαίτερα δύσκολο.
Για το λόγο αυτό περιορίζεται στην αφαίρεση των καταγγελλόμενων βίντεο. Ενίοτε χωρίς καν να ελέγξει αν η καταγγελία έχει βάση.
Στο πλαίσιο αντιμετώπισης του ζητήματος, μία από τις προτάσεις που έγιναν προς τη Google, στην οποία ανήκει η υπηρεσία, είναι να δημιουργήσει μια ομάδα ώστε να ελέγχει οτιδήποτε ανεβαίνει. Σε περίπτωση που ένα βίντεο παραβιάζει πνευματικά δικαιώματα η ομάδα θα το αφαιρεί πριν αυτό δημοσιευτεί.
Πρόκειται για εξαιρετική ιδέα αλλά δυστυχώς υπάρχει μια μικρή δυσκολία ως προς την εφαρμογή της. Το γεγονός ότι κάθε λεπτό ανεβαίνουν στο YouTube περίπου 72 ώρες video.
Σύμφωνα λοιπόν με υπολογισμούς που έκανε η ιστοσελίδα TechDirt θα έπρεπε να προσληφθούν περίπου 200.000 άτομα και το συνολικό ετήσιο κόστος θα έφτανε τα 37 δισεκατομμύρια δολάρια.
Με άλλα λόγια, είναι λίγο απίθανο η εταιρεία να υιοθετήσει την πρόταση.