> Voliotaki: Οι ενδοιασμοί του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου Ελλάδος, δεν στάθηκαν ικανοί να επηρεάσουν την εύνοια της mega-διαπλοκής στο πρόσωπο του κ. Βορίδη!

Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Οι ενδοιασμοί του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου Ελλάδος, δεν στάθηκαν ικανοί να επηρεάσουν την εύνοια της mega-διαπλοκής στο πρόσωπο του κ. Βορίδη!

Όταν οι κ.κ Βορίδης και Γεωργιάδης προσεχώρησαν στο κόμμα της ΝΔ-ο νεαρός Πλεύρης ακόμη παρέμεινε στο ΛΑ.ΟΣ.- το ΚΙΣ θορυβημένο εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση.

Το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος εκφράζει την ανησυχία και έκπληξη του Ελληνικού Εβραϊσμού από την ένταξη των κ. Βορίδη και Γεωργιάδη στο κόμμα της “Νέας Δημοκρατίας”, οι οποίοι στο παρελθόν έχουν εκφράσει ή ταυτιστεί με προσβλητικές για τους Εβραίους απόψεις....


Ελπίζουμε ότι η ηγεσία της “Νέας Δημοκρατίας”, ενός μεγάλου δημοκρατικού κόμματος εξουσίας, θα λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα προκειμένου τέτοιου είδους απόψεις να παραμείνουν στο περιθώριο της ελληνικής κοινωνίας που διακρίνεται από τις αρχές της Δημοκρατίας, και θα προστατεύσει την προβλεπόμενη από το Σύνταγμα ισονομία των πολιτών χωρίς διάκριση φυλής ή θρησκείας.

Ταυτόχρονα, πιστεύουμε ότι θα συνεχιστεί απαρέγκλιτα η πολιτική κατά του ρατσισμού και του αντισημιτισμού που υιοθετούν όλα τα δημοκρατικά κόμματα στην Ελλάδα και στην Ευρώπη.

Αθήνα, 17 Φεβρουαρίου 2012 

Σημειώνουμε ότι τόσο ο κ. Βορίδης όσο και ο κ. Γεωργιάδης ήταν σημαίνοντα πρόσωπα στην κυβέρνηση Παπαδήμου. Παρότι λοιπόν οι Εβραίοι είχαν κάθε λόγο να ανησυχούν λόγω της στενής σχέσης του Πατριωτικού Μετώπου του κ. Βορίδη με τον συγχωρεμένο Λεπέν, δεν φάνηκε να ιδρώνει το αυτί του Αντώνη Σαμαρά. 


Ο αρχηγός της ΝΔ μάλιστα αισθανόταν ικανοποίηση για την απόφασή του καθώς το Mega επικροτούσε την πρωτοβουλία του φιλοξενώντας κατ΄επανάληψη τον βουλευτή με τις ακροδεξιές πεποιθήσεις. Το μυστήριο της λατρείας του Μεγάλου Καναλιού λύθηκε σε μεγάλο βαθμό από την εφημερίδα «ΗΜΕΡΗΣΙΑ» η οποία απεκάλυπτε ότι επί υπουργού Βορίδη, ένα έργο προυπολογισμού 315 εκατ. ευρώ, της ΕΡΓΟΣΕ, μετά από διαγωνισμό-την εγκυρότητα του οποίου στο «Κουρδιστό Πορτοκάλι» δεν  είμαστε σε θέση να αμφισβητήσουμε-το έργο κατέληξε σε εταιρείες των κ.κ Μπόμπολα, Κόκκαλη και Ιωάννου. Ακόμη και να τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες από τον Νόμο διαδικασίες-πληροφορούμεθα ότι υπάρχει αντίδραση από την πλευρά Εμφιετζόγλου- βλέπε δημοσιεύματα της «Αξίας»-δεν παύει τα λεφτά να είναι πολλά σε μια χώρα της οποίας οι καρκινοπαθείς βρίσκονται στη κυριολεξία στο έλεος της μοίρας. Γράψαμε σχετικά>

Το «Κουρδιστό Πορτοκάλι» δεν διστάζει να συγχαρεί το Δημόσιο και τους Οργανισμούς του, όταν λειτουργούν με γιαπωνέζικους ρυθμούς και με ταχύτητες που θα ζήλευε και η πιο υποδειγματική πολυεθνική. Πάρτε παράδειγμα την ΕΡΓΟΣΕ.

Μόλις τον Φεβρουάριο του 2012, το Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ ενέκρινε με απόφασή του  την  δημοπράτηση του έργου Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος, μήκους 21,5 χιλιομέτρων, στο σιδηροδρομικό άξονα Κορίνθου-Πατρών. 

Πρόκειται για την κατασκευή της υποδομής της διπλής ηλεκτροκινούμενης σιδηροδρομικής γραμμής, με σύγχρονο σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης χωρίς ισόπεδες διαβάσεις, συνολικού προϋπολογισμού 315 εκατομμυρίων ευρώ. 

Το εν λόγω τμήμα αποτελεί μέρος της γραμμής Ροδοδάφνη- Ρίο, η οποία συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ.


«Το συγκεκριμένο έργο, λόγω του μεγέθους του, πρόκειται να τονώσει τη κατασκευαστική αγορά, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στη δημιουργία θέσεων εργασίας», είχε δηλώσει τότε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μάκης Βορίδης.


Την Πέμπτη 8 Μαρτίου η ΕΡΓΟΣΕ "έβγαλε" στον αέρα την δημοπράτηση του έργου.

«Η δημοπράτηση του έργου αναμένεται να προσελκύσει όλες τις μεγάλες τεχνικές εταιρείες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό καθώς το πολύ μεγάλο budget του έργου το κάνει ιδιαίτερα ελκυστικό...». Αυτό τουλάχιστο γράφτηκε σε κάποια ΜΜΕ τα οποία προσέθεταν:


Ένα από τα θετικά του έργου είναι φυσικά η τόνωση της απασχόλησης στην ευρύτερη περιοχή καθώς η περίοδος κατασκευής του έργου δεν θα είναι μικρότερη από 3 χρόνια καθώς μόνο η διάνοιξη μιας τόσο μεγάλης σήραγγας όπως αυτή της Παναγοπούλας με 5χλμ μήκος απαιτεί μακροχρόνιες εργασίες. 


Είναι το πρώτο μεγάλο Σιδηροδρομικό έργο για το 2012 ενώ μέσα στο 2012 θα ακολουθήσει η εργολαβία σκούπα στο τμήμα Τιθορέα-Δομοκός.

Τελικά στις 8 Μαίου, σχεδός 2 μήνες μετά,-όπως διαβάζουμε στην ΗΜΕΡΗΣΙΑ- η κοινοπραξία J&P Άβαξ - Intrakat - Ακτωρ, ανακηρύχτηκε προσωρινός μειοδότης του σιδηροδρομικού έργου «Ροδοδάφνη - Ψαθόπυργος» της ΕΡΓΟΣΕ, προϋπολογισμού 315 εκατ. ευρώ. Στο διαγωνισμό συμμετείχε επίσης και η κοινοπραξία Τέρνα – Μοχλός. Στην ίδια εφημερίδα διαβάζουμε ακόμη: 


Είναι το πρώτο μεγάλο σιδηροδρομικό έργο για φέτος, ενώ μέσα στο 2012 θα ακολουθήσει η εργολαβία στο τμήμα Τιθορέα-Δομοκός. Την ίδια στιγμή, έργα συνολικού προϋπολογισμού άνω των 550 εκατ. ευρώ αναμένεται να δημοπρατηθούν τους επόμενους μήνες από την ΕΡΓΟΣΕ. Πρόκειται για τα εξής έργα:

Η κατασκευή επιδομής της διπλής γραμμής Τιθορέα - Δομοκός. Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται σε πάνω από 370 εκατ. ευρώ και θα χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Συνοχής στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ.

Tο τμήμα Ψαθόπυργος - Ρίο μήκους 6 χλμ., προϋπολογισμούι 80 εκατ. ευρώ.
Το τμήμα του προαστιακού Πειραιάς - Τρεις Γέφυρες, προϋπολογισμού 70 εκατ. ευρώ.

Η αναβάθμιση της σηματοδότησης σε όλο το δίκτυο, προϋπολογισμού 20 εκατ. ευρώ.

Υπολειπόμενες εργασίες κατασκευής κάτω διάβασης στη θέση Σαραγιά, κάτω διάβασης στη θέση Γκαζέλο και κατασκευή δύο ανισόπεδων διαβάσεων στη γραμμή Παλαιοφάρσαλο - Καλαμπάκα, προϋπολογισμού 3,1 εκατ. ευρώ.

Ολοκλήρωση εργασιών υποδομής της παραλλαγής της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης - Ειδομένης στο τμήμα Πολύκαστρο - Ειδομένη, προϋπολογισμού 13,35 εκατ. ευρώ.

Το Δ.Σ. ΤΗΣ ΕΡΓΟΣΕ>

Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Ιωάννης Πετρόπουλος, Συγκοινωνιολόγος Μηχανικός.
Αντιπρόεδρος, Δημήτριος Κουτσούκος, Πολιτικός Μηχανικός.
Μέλος, Γεώργιος Αθανασόπουλος, Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.
Μέλος, ’Αννα Ζουρνατζή, Δικηγόρος.
Μέλος, Παναγιώτης Αβραμόπουλος, Ηλεκτρολόγος - Μηχανικός (Η/Υ).
Μέλος, Δημήτριος Νικολάου, Επιχειρηματίας.
Μέλος, Μιχαήλ-’Αγγελος Βαρελάς, Οικονομολόγος , Προϊστάμενος Δ/νσης Σχεδιασμού και Ανάπτυξης, εκπρόσωπος των εργαζομένων της ΕΡΓΑ Ο.Σ.Ε. Α.Ε.