Το ΚΚΕ ζήτησε με δήλωσή του την διεξεγωγή τηλεοπτικού ντιμπέιτ με τη συμμετοχή όλων των πολιτικών αρχηγών, οι οποίοι θα απαντούν στην ίδια ερώτηση και τους δημοσιογράφους να τους επιλέξει η ΕΣΗΕΑ.
«Το ΚΚΕ επαναλαμβάνει την πρόταση που κατέθεσε και στη διακομματική επιτροπή σχετικά με τη διεξαγωγή ντιμπέιτ: ...
Να γίνει ένα ντιμπέιτ στο οποίο να συμμετέχουν όλοι οι πολιτικοί αρχηγοί, να απαντούν όλοι στην ίδια ερώτηση και τους δημοσιογράφους να τους επιλέξει η ΕΣΗΕΑ.
Από εκεί και πέρα, η συζήτηση μεταξύ ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ για τη διεξαγωγή ενός ντιμπέιτ μεταξύ τους, θυμίζει τον αλήστου μνήμης δικομματικό καυγά μεταξύ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ» ανέφερε η ανακοίνωση του Περισσού.
«Το ΚΚΕ επαναλαμβάνει την πρόταση που κατέθεσε και στη διακομματική επιτροπή σχετικά με τη διεξαγωγή ντιμπέιτ: ...
Να γίνει ένα ντιμπέιτ στο οποίο να συμμετέχουν όλοι οι πολιτικοί αρχηγοί, να απαντούν όλοι στην ίδια ερώτηση και τους δημοσιογράφους να τους επιλέξει η ΕΣΗΕΑ.
Από εκεί και πέρα, η συζήτηση μεταξύ ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ για τη διεξαγωγή ενός ντιμπέιτ μεταξύ τους, θυμίζει τον αλήστου μνήμης δικομματικό καυγά μεταξύ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ» ανέφερε η ανακοίνωση του Περισσού.