> Voliotaki: KKE: Ντιμπέιτ με τη συμμετοχή όλων

Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

KKE: Ντιμπέιτ με τη συμμετοχή όλων

KKE: Ντιμπέιτ με τη συμμετοχή όλων
Το ΚΚΕ ζήτησε με δήλωσή του την διεξεγωγή τηλεοπτικού ντιμπέιτ με τη συμμετοχή όλων των πολιτικών αρχηγών, οι οποίοι θα απαντούν στην ίδια ερώτηση και τους δημοσιογράφους να τους επιλέξει η ΕΣΗΕΑ.

«Το ΚΚΕ επαναλαμβάνει την πρόταση που κατέθεσε και στη διακομματική επιτροπή σχετικά με τη διεξαγωγή ντιμπέιτ: ...


Να γίνει ένα ντιμπέιτ στο οποίο να συμμετέχουν όλοι οι πολιτικοί αρχηγοί, να απαντούν όλοι στην ίδια ερώτηση και τους δημοσιογράφους να τους επιλέξει η ΕΣΗΕΑ.

 Από εκεί και πέρα, η συζήτηση μεταξύ ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ για τη διεξαγωγή ενός ντιμπέιτ μεταξύ τους, θυμίζει τον αλήστου μνήμης δικομματικό καυγά μεταξύ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ» ανέφερε η ανακοίνωση του Περισσού.