> Voliotaki: Για να γελάσουμε λίγο...!!!

Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Για να γελάσουμε λίγο...!!!

Μια ξανθιά μπαίνει σε ένα κατάστημα καλλυντικών και ρωτάει: «Έχετε μια κρέμα για αποτρίχωση;» 
Πωλήτρια: «Για ποια περιοχή;»
Ξανθιά: «Για το Χαλάνδρι».