> Voliotaki: Υπάρχει ελπίδα γιατί βλέπω το Τρεμο-Πρετεντερο-Καψηδο-Πασοκο-σύστημα να καταρρέει.

Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Υπάρχει ελπίδα γιατί βλέπω το Τρεμο-Πρετεντερο-Καψηδο-Πασοκο-σύστημα να καταρρέει.