> Voliotaki: Ο Καμμένος άνοιξε «βεντέτα» με τον Πρετεντέρη!

Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Ο Καμμένος άνοιξε «βεντέτα» με τον Πρετεντέρη!

Ο Καμμένος άνοιξε «βεντέτα» με τον Πρετεντέρη!
«Ο Πρετεντέρης αποκλείει από την εκπομπή του για τρίτη φορά παράνομα τους Ανεξάρτητους Έλληνες. Ας του απαντήσουμε μαζικά όλοι μαζί» έγραψε χθες, στο twitter ο Πάνος Καμμένος.

Λίγο αργότερα, ο Κώστας Μαρκόπουλος, γραμματέας πολιτικού σχεδιασμού, έγραψε: «Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες μετά την απαράδεκτη ενέργειά του κ. Πρετεντέρη να μας αγνοεί δηλώνουμε ότι αρνούμαστε να εμφανιζόμαστε όπου είναι ο ίδιος»....
Οι ΑΝ.ΕΛ αντελήφθησαν ότι δεν υπήρχε στέλεχος του κόμματος στον προγραμματισμό της εκπομπής του Γ. Πρετεντέρη, ζήτησαν να επανορθωθεί το λάθος, αλλά- όπως λένε,  δεν πήραν απόφαση και πέρασαν στην αντεπίθεση.

Αν ισχύσει το «εμπάργκο» και με δεδομένο ότι ο Γ. Πρετεντέρης είναι βασικός σχολιαστής του δελτίου, οι ΑΝ. ΕΛ θα περιοριστούν στους Οικονομοκαμπουράκηδες και τους Αναγνωστοχασαπόπουλους. Για να δούμε…