> Voliotaki: Έκοψαν το ρεύμα σε ηλικιωμένο που ζει με οξυγόνο! (ΒΙΝΤΕΟ-ΣΟΚ)

Κυριακή 13 Μαΐου 2012

Έκοψαν το ρεύμα σε ηλικιωμένο που ζει με οξυγόνο! (ΒΙΝΤΕΟ-ΣΟΚ)

Σε διακοπή της ηλεκτροδότησης ακόμα και σε σπίτια ασθενών προχωρούν οι εργολάβοι της ΔΕΗ στο Ηράκλειο, γεγονός που έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων και παρεμβάσεις από φορείς αλλά και απλούς πολίτες.



O σύλλογος ανέργων συγκεντρώθηκε στην πλατεία του Ατσαλένιου όπου ο εργολάβος του συνεργείου που έχει αναλάβει τις διακοπές στην ηλεκτροδότηση έκοψε το ρεύμα σε μια κατοικία όπου ζει ένας ηλικιωμένος, ο οποίος έχει άμεση ανάγκη από οξυγόνο και χωρίς ρεύμα κινδυνεύει να πεθάνει!

Μάλιστα οι συγκεντρωμένοι, ειδοποίησαν τους συνδικαλιστές της ΔΕΗ, που έφτασαν μετά από λίγο στο σημείο, ενώ με ρέυμα από γειτονικό καφενείο συνέχιζαν να παρέχουν ρεύμα στη συσκευή οξυγόνου του ηλικιωμένου...

Οι διακοπές στην ηλεκτροδότηση συνεχίζονται με αμείωτη ένταση, ενώ χθες στην περιοχή του Πόρου, σύμφωνα με καταγγελία του συλλόγου ανέργων, έμεινε χωρίς ρεύμα μια οικογένεια με μικρά παιδιά.