> Voliotaki: ΚΗΔΕΙΑ...

Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

ΚΗΔΕΙΑ...

Φαίνεται στο πρόσωπο, του Α.Σαμαρά πως στην ΝΔ έχουν κηδεία (Κλικ). Ο κωλοτούμπας δεν μπορεί να χωνέψει το φούμο που έφαγε στις εκλογές. Νόμιζε πως θα ήταν τώρα πρωθυπουργός....Τραγική φιγούρα ο Αντωνάκης!