Φαίνεται στο πρόσωπο, του Α.Σαμαρά πως στην ΝΔ έχουν κηδεία (Κλικ). Ο κωλοτούμπας δεν μπορεί να χωνέψει το φούμο που έφαγε στις εκλογές. Νόμιζε πως θα ήταν τώρα πρωθυπουργός....Τραγική φιγούρα ο Αντωνάκης!
Επικοινωνήστε μαζί μας στο voliotaki@gmail.com, στείλτε μας το δικό σας μήνυμα, σε μορφή είδησης, άποψης, παρατήρησης, ακόμα και κοινωνικού σχολιασμού και αν δεν είναι κακόβουλο, θα το δείτε σύντομα ανηρτημένο.