> Voliotaki: Φ. Κουβέλης: «Η χώρα μου να πάει μπροστά»

Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Φ. Κουβέλης: «Η χώρα μου να πάει μπροστά»

Εκλογές 2012-Αποτελέσματα: Φ. Κουβέλης: «Η χώρα μου να πάει μπροστά»
 Την βεβαιότητα ότι το τελικό εκλογικό αποτέλεσμα θα δώσει ακόμα υψηλότερα ποσοστά στην Δημοκρατική Αριστερά εκφράζουν οι συνεργάτες του κ. Φώτη Κουβέλη εξηγώντας ότι «τα μηνύματα που λαμβάνουμε από όλη την Ελλάδα είναι θετικά και αφήνουν σαφείς ελπίδες ότι θα είμαστε ακόμα ψηλότερα».

Να σημειωθεί ότι το exit poll έδειξε ότι η ΔΗΜΑΡ μπαίνει τελευταία στην Βουλή με ποσοστό που κυμαίνεται από 4,5% έως 6,5% ενώ άλλες δημοσκοπήσεις την ανεβάζουν έως και 8%....


Επιπλέον, ο κ. Κουβέλης, ο οποίος προσήλθε στα γραφεία του κόμματος λίγο μετά τις 6 το απόγευμα τόνισε ότι «Είμαι αισιόδοξος έχουμε αναπτύξει σχέση εμπιστοσύνης με τους ψηφοφόρους μας διεκδικώ η χώρα μου να πάει μπροστά».

Πάντως, τα στελέχη της ΔΗΜΑΡ επισημαίνουν ότι είναι πολύ νωρίς να τοποθετηθούν για την επόμενη ημέρα και για τις πιθανότητες κυβερνητικής συνεργασίας καθώς «μια τέτοια κουβέντα στην βάση των εκτιμήσεων θα ήταν ανεύθυνη».