ΤΗΝ Μ. ΤΕΤΑΡΤΗ Η ΜΑΡΙΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ, ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΤΗ ΝΥΧΤΩΔΙΑ... ΑΝΤΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΤΑΛΓΚΑ, ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΘΑΝΕΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ, ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΑΣ ΔΙΑΦΕΝΤΕΥΟΥΝ...!!
>
Powered By BloggerTips.gr