Στον «αέρα» βρίσκονται οι πασχαλινές διακοπές για χιλιάδες πολίτες που σχεδιάζουν να περάσουν τις άγιες μέρες του Πάσχα στα νησιά της χώρας, μετά την 48ωρη απεργία που εξήγγειλε η ΠΝΟ.
Η απεργία αυτή, η οποία θα λάβει χώρα την Μεγάλη Τρίτη και την Μεγάλη Τετάρτη, θα αποτελέσει σημαντικό οικονομικό πλήγμα τόσο για τις επιχειρήσεις του κλάδου όσο και για τις τοπικές κοινωνίες κυρίως των νησιών, σύμφωνα με κύκλους της ακτοπλοΐας....
Μάλιστα, σοβαρά προβλήματα θα προκληθούν στα νησιά της άγονης γραμμής τα οποία εξυπηρετούνται με ένα μόνο δρομολόγιο καθώς θα αποκλειστούν τη Μεγάλη Εβδομάδα, ενώ το ίδιο ισχύει και για όσα εξυπηρετούνται δύο φορές την εβδομάδα. Η 48ωρη απεργία αποτελεί συνέχεια της προηγούμενης 48ωρης απεργίας της Ομοσπονδίας (19-21 Μαρτίου).
Η ΠΝΟ στην ανακοίνωσή της επισημαίνει ότι στο διάστημα που μεσολάβησε, η κυβέρνηση έφερε προς ψήφιση στη Βουλή δύο σχέδια νόμων: το πρώτο που αφορά «Βελτίωση Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος-Νέα Εταιρική Μορφή-Σήματα-Μεσίτες Ακινήτων-Ρύθμιση Θεμάτων Ναυτιλίας, Λιμένων και Αλιείας και άλλες διατάξεις» και το δεύτερο «Κανονισμός Ασφάλισης ΙΚΑ-ΤΕΑΜ και λοιπές διατάξεις».
Σε ό,τι αφορά το πρώτο, η ΠΝΟ από τις 30 Μαρτίου 2012 ήδη με επείγον έγγραφό της προς την Άννα Διαμαντοπούλου ζήτησε να αποσυρθεί η σχετική διάταξη του σ/ν, με την οποία θα επιτρέπεται και σε πλοία υπό σημαίες ευκαιρίας να εκτελούν περιηγητικούς πλόες με αφετηρία και καταληκτικό σταθμό ελληνικό λιμένα, όπως δηλ. ισχύει και για πλοία υπό ελληνική σημαία ή άλλων κοινοτικών σημαιών.
Με το δεύτερο, ο Οίκος Ναύτου διχοτομείται με υπαγωγή μέρους στον ΕΟΠΥΥ.
Να σημειωθεί ότι ενδεχομένως σήμερα υπάρξει εκ νέου συνάντηση της υπουργού Ανάπτυξης με μέλη της Π.Ν.Ο.
Η απεργία αυτή, η οποία θα λάβει χώρα την Μεγάλη Τρίτη και την Μεγάλη Τετάρτη, θα αποτελέσει σημαντικό οικονομικό πλήγμα τόσο για τις επιχειρήσεις του κλάδου όσο και για τις τοπικές κοινωνίες κυρίως των νησιών, σύμφωνα με κύκλους της ακτοπλοΐας....
Μάλιστα, σοβαρά προβλήματα θα προκληθούν στα νησιά της άγονης γραμμής τα οποία εξυπηρετούνται με ένα μόνο δρομολόγιο καθώς θα αποκλειστούν τη Μεγάλη Εβδομάδα, ενώ το ίδιο ισχύει και για όσα εξυπηρετούνται δύο φορές την εβδομάδα. Η 48ωρη απεργία αποτελεί συνέχεια της προηγούμενης 48ωρης απεργίας της Ομοσπονδίας (19-21 Μαρτίου).
Η ΠΝΟ στην ανακοίνωσή της επισημαίνει ότι στο διάστημα που μεσολάβησε, η κυβέρνηση έφερε προς ψήφιση στη Βουλή δύο σχέδια νόμων: το πρώτο που αφορά «Βελτίωση Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος-Νέα Εταιρική Μορφή-Σήματα-Μεσίτες Ακινήτων-Ρύθμιση Θεμάτων Ναυτιλίας, Λιμένων και Αλιείας και άλλες διατάξεις» και το δεύτερο «Κανονισμός Ασφάλισης ΙΚΑ-ΤΕΑΜ και λοιπές διατάξεις».
Σε ό,τι αφορά το πρώτο, η ΠΝΟ από τις 30 Μαρτίου 2012 ήδη με επείγον έγγραφό της προς την Άννα Διαμαντοπούλου ζήτησε να αποσυρθεί η σχετική διάταξη του σ/ν, με την οποία θα επιτρέπεται και σε πλοία υπό σημαίες ευκαιρίας να εκτελούν περιηγητικούς πλόες με αφετηρία και καταληκτικό σταθμό ελληνικό λιμένα, όπως δηλ. ισχύει και για πλοία υπό ελληνική σημαία ή άλλων κοινοτικών σημαιών.
Με το δεύτερο, ο Οίκος Ναύτου διχοτομείται με υπαγωγή μέρους στον ΕΟΠΥΥ.
Να σημειωθεί ότι ενδεχομένως σήμερα υπάρξει εκ νέου συνάντηση της υπουργού Ανάπτυξης με μέλη της Π.Ν.Ο.