«Θα πρέπει να αποδείξουμε σαν χώρα ότι μπορούμε να ανακόψουμε το ρυθμό της ύφεσης», δήλωσε στην εκπομπή του Newsbomb «Αποκαλύπτω» με τον Κ. Χαρδαβέλλα ο Ευ. Αντώναρος.
Ο πρώην εκπρόσωπος Τύπου επί κυβερνήσεως ΝΔ, ξεκαθάρισε πως ο μοναδικός τρόπος για να ανακοπεί η ύφεση είναι η ανάπτυξη. ΜΑ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΤΟ ΞΥΛΟ ΠΟΥ ΘΑ ΦΑΤΕ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΡΕ ΗΛΙΘΙΕ ΑΝΤΩΝΑΡΕ!...
Ο κ. Αντώναρος χαρακτήρισε «κρίσιμο» το διάστημα μετά τις εκλογές καθώς η χώρα θα πρέπει να προχωρήσει άμεσα στις απαιτούμενες διαρθρωτικές αλλαγές, όπως είναι οι αποκρατικοποιήσεις.
Ο Ευ. Αντώναρος άφησε και αιχμές για την πολιτική που ακολούθησε η κυβέρνηση Παπανδρέου, δηλώνοντας πως δεν έκανε απολύτως τίποτα στον τομέα των αποκρατικοποιήσεων.
«Αν χάσουμε και αυτή την ευκαιρία μετά τις εκλογές, είμαστε άξιοι για ξύλο», επεσήμανε ο κ. Αντώναρος, ξεκαθαρίζοντας πως χρόνος για χάσιμο δεν υπάρχει.