Διαφημιστική
καμπάνια στην Γερμανία για την ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού,
άρχισαν έξι μεγάλοι γερμανικοί Tour Οperators, με κεντρικό μήνυμα «για
τους πραγματικούς φίλους μετράει μόνο η εμπιστοσύνη». Πρόκειται για
τους:
TUI 1-2 Fly, Thomas Cook, Neckermann Reisen, ITS και Jahn Reisen.
Στόχος να πείσουν τους γερμανούς τουρίστες να προτιμήσουν για τις διακοπές τους την Ελλάδα....
Σημειώνουν ότι η Ελλάδα παραμένει ένας από τους σημαντικότερους προορισμούς για τους Γερμανούς τουρίστες και δηλώνουν τη συμπαράστασή του στους Έλληνες, επισημαίνοντας ότι θα συνεχίσουν να στηρίζουν τη χώρα ως ελκυστικό και ανοιχτό στον κόσμο τουριστικό προορισμό.
Αξιοσημείωτο είναι ότι οι Γερμανοί επέλεξαν να προβάλουν το μήνυμα τους για την Ελλάδα στην ελληνική γλώσσα.
Η εν λόγω καμπάνια είναι αποτέλεσμα των επαφών ελληνικών φορέων τουρισμού με αντίστοιχους γερμανικούς στην τουριστική έκθεση του Βερολίνου.
Μέχρι την έκθεση, οι κρατήσεις από τη Γερμανία είναι μειωμένες κατά 30%. Πέρσι ήρθαν στην Ελλάδα 2.240.000 Γερμανοί και δαπάνησαν 1,8 δισ. ευρώ.
Στόχος να πείσουν τους γερμανούς τουρίστες να προτιμήσουν για τις διακοπές τους την Ελλάδα....
Σημειώνουν ότι η Ελλάδα παραμένει ένας από τους σημαντικότερους προορισμούς για τους Γερμανούς τουρίστες και δηλώνουν τη συμπαράστασή του στους Έλληνες, επισημαίνοντας ότι θα συνεχίσουν να στηρίζουν τη χώρα ως ελκυστικό και ανοιχτό στον κόσμο τουριστικό προορισμό.
Αξιοσημείωτο είναι ότι οι Γερμανοί επέλεξαν να προβάλουν το μήνυμα τους για την Ελλάδα στην ελληνική γλώσσα.
Η εν λόγω καμπάνια είναι αποτέλεσμα των επαφών ελληνικών φορέων τουρισμού με αντίστοιχους γερμανικούς στην τουριστική έκθεση του Βερολίνου.
Μέχρι την έκθεση, οι κρατήσεις από τη Γερμανία είναι μειωμένες κατά 30%. Πέρσι ήρθαν στην Ελλάδα 2.240.000 Γερμανοί και δαπάνησαν 1,8 δισ. ευρώ.