Η ομιλία στη Γερμανική βουλή, της Heike Hänsel του γερμανικού κόμματος «Αριστερά» (Die Linke), που καταψήφισε τη νέα δανειακή σύμβαση των 130 δισ. ευρώ και έκλεισε την ομιλία της, λέγοντας: "Είμαστε όλοι Έλληνες" !
Και θυμηθείτε βέβαια, την ανάρτηση:
"ΔΗΜΑΡ: εναντίον των Γερμανών Αριστερών που ΔΕΝ ψήφισαν το νέο πακέτο !!!"