> Voliotaki: «Πόλεμο» μέσω διαδικτύου κάνουν οι Πατρινοί στους βουλευτές που είπαν «ναι» στο μνημόνιο!

Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

«Πόλεμο» μέσω διαδικτύου κάνουν οι Πατρινοί στους βουλευτές που είπαν «ναι» στο μνημόνιο!

Διαδικτυακό «πόλεμο» στους 4 βουλευτές Αχαϊας που ψήφισαν το 2ο μνημόνιο ξεκίνησαν οι Πατρινοί. 
 Η παρακάτω φωτογραφία έχει κατακλύσει το διαδίκτυο!