> Voliotaki: «Μου έχει γίνει πρόταση να κατέβω στην πολιτική»

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

«Μου έχει γίνει πρόταση να κατέβω στην πολιτική»

Δε θα ψηφίσει στις εκλογές η Χάρις Αλεξίου 

Για τη σχέση της με το κοινό, για τον γιο της, Μάνο Θεοφίλου, αλλά τις προτάσεις τις οποίες έχει δεχθεί για να κατέβει στην πολιτική μίλησε στην εκπομπή «Κορίτσια Για Σπίτι» του Makedonia TV η Χάρις Αλεξίου.

Σχετικά με τις αντιδράσεις του κόσμου, είπε: «Υπάρχουν άνθρωποι που...
είναι ντροπαλοί και απλώς σε κοιτάνε και δε σου μιλάνε, άλλοι είναι που είναι πιο θαρραλέοι και είναι πολύ εκδηλωτικοί... ανάλογα! Οι νέοι είναι διαφορετικοί, οι πιο μεγάλοι είναι αλλιώς… αλλά υπάρχει αυτή η ζεστασιά που θέλουν να σου πουν ένα γεια», ενώ σε άλλο σημείο της συνέντευξης, είπε: «Ο κόσμος με σταματά και μου μιλά με ευγένεια στο δρόμο. Ποτέ δε με έχουν ενοχλήσει».

Μάλιστα υπήρξαν άνθρωποι που της ζήτησαν να πάνε να την ακούσουν δωρεάν και εκείνη φυσικά ανταποκρίθηκε κάνοντάς τους τη χάρη. «Μου έχουν ζητήσει στο δρόμο να έρθουν να με δουν δωρεάν και το έκανα».

Για τον γιο της, Μάνο Θεοφίλου, ανέφερε: «Καμαρώνω γιατί είναι πολύ ικανός, δραστήριος, ταλαντούχος και προχωράει τη δουλειά του πολύ σοβαρά. Η ματιά του είναι αλλιώς, σαν νέος άνθρωπος έχει άλλα ακούσματα που δεν τα έχω εγώ πλέον. Ακούει μια μουσική που δεν την ακούω εγώ, αλλά παίρνει ακούσματα… Μου τα είχε προτείνει όταν συνεργαστήκαμε, γιατί τώρα δε συνεργαζόμαστε».

Στις επόμενες εκλογές δήλωσε πως θα ψηφίσει, ενώ αρνείται να κατέβει στην πολιτική παρά τις προτάσεις που τις έχουν γίνει. «Θα ψηφίσω δυστυχώς και λέω δυστυχώς γιατί θα ήθελα να μπορώ να ψηφίσω πρόσωπα και όχι κόμματα. Δε θέλω να βγαίνουν πλέον κυβερνήσεις, χωρίς να συμμετέχω με την ψήφο μου. Μου έχουν γίνει προτάσεις να κατέβω στην πολιτική, αλλά δεν το δέχτηκα ποτέ αυτό», δήλωσε η γνωστή ερμηνεύτρια.