> Voliotaki: Πως κλείνεται το ρήμα πτωχεύω?‏

Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Πως κλείνεται το ρήμα πτωχεύω?‏

ΝΑ & ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΥΦΗΛΙΟ !!!!
 
Εγώ πτωχεύω,
εσύ κερδίζεις,
αυτός πλουτίζει,
εμείς πεινάμε
εσείς τα τρώτε,
αυτοί μας πηδ@νε...!!!