> Voliotaki: «Λουκέτο» στο ΠΑΣΟΚ έβαλαν οι εργαζόμενοι που είναι απλήρωτοι – Κλείδωσαν για μια ώρα την κεντρική είσοδο

Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

«Λουκέτο» στο ΠΑΣΟΚ έβαλαν οι εργαζόμενοι που είναι απλήρωτοι – Κλείδωσαν για μια ώρα την κεντρική είσοδο

- Συμβολική διαμαρτυρία με κατάληψη των γραφείων από τους εργαζόμενους
- Λένε ότι θα κρατήσουν κλειστά τα γραφεία για μια ώρα
- Απειλούν με συνέχιση των κινητοποιήσεων
- Κινδυνεύει να τιναχτεί στον αέρα η εκλογή νέου προέδρου


Κανείς δε μπαίνει, κανείς δε βγαίνει από τα γραφεία του ΠΑΣΟΚ, όπου οι εργαζόμενοι αποφάσισαν ξαφνικά στις 14:00 το μεσημέρι της Τετάρτης να κλειδώσουν την κεντρική είσοδο.

Το έναντι των 500 ευρώ που πήραν πριν από 15 μέρες δεν ήταν ικανό να καλύψει τις ανάγκες τους, αφού παραμένουν απλήρωτοι εδώ και σχεδόν τέσσερις μήνες.