> Voliotaki: ΕΜΕΙΝΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΡΡΟΕΣ!

Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

ΕΜΕΙΝΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΡΡΟΕΣ!

TEΛΙΚΑ, Ο ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΧΑΚΗ...

Χθες το Mega μας έδινε με βεβαιότητα την είδηση ότι ο Χρυσοχοίδης ανεβαίνει στο κτίριο της Κατεχάκη. Σήμερα άλλαξε το ρεπορτάζ. Πάει ο Λευτέρης Οικονόμου που σήμερα είναι ο Γενικός Γραμματέας. Άρα, ο Χατζηδάκης που διέρρεε μόνος του ότι θα πάει στην θέση του Χρυσοχοίδη, έμεινε με την όρεξη...