Την
προηγούμενη Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου το Δίκτυο Ελευθέρων Φαντάρων
Σπάρτακος, έκανε εξόρμηση στο στρατόπεδο πεζοναυτών Γεωργούλα στο Βόλο,
με αφορμή τον τραγικό και ξαφνικό θάνατο ενός 19χρονου συναδέλφου.
Οι
καταγγελίες που λάβαμε από τους φαντάρους, επιβεβαίωσαν με τον πιο
απόλυτο τρόπο, ότι η στρατιωτική ηγεσία, δεν έχει μόνο ευθύνες ηθικού
αυτουργού στα δήθεν «τυχαία» αυτά γεγονότα, αλλά η συνειδητή «χρήση» των
φαντάρων ως ανθρώπους χωρίς δικαιώματα, τους φορτώνει επί της ουσίας
και με την άμεση ιατρική ευθύνη!...
Οι
φαντάροι καταγγέλλουν, πως επί της ουσίας, μονάδες ειδικών δυνάμεων,
που είναι γνωστό ότι εκτός από το σκληρό πρόγραμμα έχουν να
αντιμετωπίσουν μια σειρά καψονιών, έχουν να περάσουν από ιατρικό έλεγχο
από το κέντρο εκπαίδευσης ακόμα. Και σαν να μην έφτανε αυτό το κυρίαρχο
δόγμα του στρατόπεδο προσπαθεί να περάσει στους στρατευμένους, πως είναι
ντροπή ένας πεζοναύτης να δηλώσει άρρωστος. Σχόλια για το εάν αυτό το
δόγμα είναι επικίνδυνο για τη σωματική ακεραιότητα των συναδέλφων μας
μάλλον δεν χρειάζονται.
Εξίσου
σοκαριστική όμως είναι και η επίσημη στάση του στρατοπέδου. Αλγεινή
εντύπωση προκάλεσε σε αρκετούς φαντάρους, πως την ημέρα μετά το θάνατο
του άτυχου φαντάρου, στο στρατόπεδο δεν υψώθηκε μεσίστια η σημαία ως
ένδειξη πένθους. Αντιθέτως, την επόμενη ημέρα, μόλις η διοίκηση
αντιλήφθηκε την εξόρμηση του Δικτύου Σπάρτακος, έστειλε έναν λοχαγό να
μας πει πως με την ενημέρωση των φαντάρων, σπιλώνουμε τη μνήμη του
νεαρού φαντάρου που έχασε τη ζωή του. Ο ίδιος λοχαγός δε, πριν βγει το
505 Τάγμα (το Τάγμα του χαμένου συναδέλφου), φρόντισε να το κατηχήσει
επί 10 λεπτά και άνω, προφανώς για τις κακές βουλές εκείνων που θα
συναντήσουν στην πύλη του στρατοπέδου, δηλαδή το Δίκτυου Σπάρτακος.
Ο
εν λόγο λοχαγός, φρόντισε επίσης να μας πληροφορήσει πως ήταν ένα
τυχαίο γεγονός που θα μπορούσε να έχει συμβεί παντού. Όχι κύριοι. Ένας
ακόμη νέος χάνει τη ζωή του στα στρατόπεδα του πολυδιαφημισμένου
ελληνικού στρατού και προφανώς δεν είναι τυχαίο. Οι μόνοι που σπιλώνουν
τη μνήμη αυτών των παιδιών και θέτουν σε κίνδυνο με τη στάση και τις
περικοπές τους τις ζωές εκατοντάδων άλλων, είναι η στρατιωτική ιεραρχία,
το υπουργείο Εθνικής Άμυνας και οι κυβερνήσεις του κεφαλαίου που
αντιμετωπίζουν το σύνολο της νεολαίας και των εργαζομένων ως
αναλώσιμους. Αναλώσιμους σε έναν ακήρυχτο πόλεμο για τη διάσωση των
κερδών και συνολικά των συμφερόντων του κεφαλαίου. Γιατί για αυτούς, δεν
έχει κέρδος να φροντίζεις, τον εργάτη, τον άνεργο, το φαντάρο και το
συνταξιούχο.
Η εκδοχή που κυκλοφορεί στους φαντάρους για το χαμό του συναδέλφους τους, ήταν αυτή της επιληψίας. Αν είναι αληθής, πως ένας επιληπτικός υπηρετούσε στους πεζοναύτες;
Δεν θα είχε σωθεί, αν αντί των τραγουδιών για «το πάρσιμο της Πόλης» το
στρατόπεδο φρόντιζε να υποβάλει τους στρατευμένους πιο συχνά σε
ιατρικούς ελέγχους;
Η
γενιά τις ανεργίας και των 400 ευρώ δεν είναι αναλώσιμη ούτε για τους
στρατούς σας, ούτε για τα σχέδια «διάσωσης» του σάπιου συστήματός σας.
Να σπάσει τώρα η «omerta»
που στήνουν γύρο από κάθε θάνατο συναδέλφου. Καλούμε όλους τους
συναδέλφους να μη δεχτούν καμιά περικοπή στα δικαιώματα τους και να
επιβάλουν καλύτερες συνθήκες περίθαλψης, εστίασης και υγιεινής. Για να
συνεχιστεί ο αγώνας του εργατικού και νεολαιίστικου κινήματος ενάντια
στον κοινωνικό οδοστρωτήρα των μνημονίων και μέσα στο στρατό.
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437 Diktiospartakos.blogspot.com
