Austrian Boys F.C
Ενημερώνουμε τους
οπαδούς μας που είναι εγγεγραμμένα μέλη
στο δικτυακό forum των Austrian boys www.volosfans.gr πως μετά από
5 μέρες επαναλειτουργεί. Για τεχνικούς λόγους συντήρησης έπρεπε να απενεργοποιηθεί.
Πλέον το forum ηλικίας
10 ετών , που ενώνει μια παρέα φιλάθλων του Ολυμπιακού Βόλου από την
Αυστραλία έως την Αργεντινή και τη Ρωσία
είναι και πάλι On-Line. To Δ.Σ των Austrian Boys ευχαριστεί τη
Forth net Βόλου για την μέχρι τώρα συνεργασία
που είχαμε μαζί τους όπως και τον κ.Χειμωνίδη για τις υπηρεσίες που μας δίνει
τα τελευταία 10 χρόνια
..Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ , ΕΙΝΑΙ ΒΟΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ…!!