> Voliotaki: Μαρινάκης Vs NOVA.....

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Μαρινάκης Vs NOVA.....

ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΝΣΤΑΣΗ, Ο ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ "ΠΟΤΕ ΠΙΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΗ NOVA"
ΔΕΝ ΑΠΕΙΛΕΙΣΑΙ ΚΑΝΕΝΑ. ΑΥΤΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ-ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦ' ΟΣΟΝ
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ "ΑΔΙΚΟΥΝ" ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΤΑ "ΣΠΡΩΝΕΙ ΧΟΝΤΡΑ".....
ΑΝ, ΛΕΩ ΑΝ, ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ALTER ΤΟΤΕ ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ.........
ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΑ ΜΑΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ Η NOVA ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΑΖΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΦΟΥ ΘΕΛΕΙ 60 € ΜΗΝΙΑΙΩΣ !!!!!
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ***ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ***
ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

ΑLEX J. GARY