> Voliotaki: PSI: Έπεσε και η «κόκκινη γραμμή» του 50%, παράθυρο Σαχινίδη για κούρεμα έως και 65%

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

PSI: Έπεσε και η «κόκκινη γραμμή» του 50%, παράθυρο Σαχινίδη για κούρεμα έως και 65%

 Από τό: newpost


Εγκατέλειψαν οι ομολογιούχοι τη μέχρι τότε «κόκκινη γραμμή» οι ζημίες σε επίπεδο καθαρής παρούσας αξίας (NPV) να μην ξεπεράσουν το 54% και δέχθηκαν να συζητήσουν επιτόκιο της τάξης του 4% - 5%. Η είδηση είναι «βόμβα» και επιβεβαιώνει πρακτικά ότι η «κόκκινη γραμμή» του 50% για το κούρεμα, έπεσε και αυτή…

Διαβάστε εδώ ολόκληρο το δημοσίευμα