- Από τα ερείπια ενός κτιρίου, μετά από μεγάλο σεισμό.... ένας Κινέζος βουδιστής, ένας Τούρκος μουσουλμάνος και ένας Έλληνας χριστιανός....Τα συνεργεία πρώτα ανασύρουν τον βουδιστή αλλά με κομμένα τα πόδια του!
-Δόξα στον Βούδα που είμαι ζωντανός έστω και χωρίς πόδια, μονολογεί ο βουδιστής...
Μετά βγαίνει και ο Τούρκος αλλά χωρίς χέρια... -Δόξα στον Αλλάχ που ζω έστω και χωρίς χέρια, δοξάζει ο μουσουλμάνος...
Βγαίνει μετά και ο Έλληνας χωρίς να έχει πάθει τίποτα. Αφού ξεσκονίζει λίγο τα ρούχα του λέει:
-Το Χριστό μου, την Παναγία μου...
ΠΑΡΑΛΙΓΟ να ΣΚΟΤΩΘΟΥΜΕ!!!