Το αμπαλάζ της πράξης νομοθετικού περιεχομένου στο πακέτο των παρεμβάσεων στον ιδιωτικό τομέα, σκοπεύει να χρησιμοποιήσει η κυβέρνηση.
Ανάλογη συνταγή συγκράτησης του μισθολογικού κόστους είχε χρησιμοποιηθεί και την περίοδο 1985-1987, και στόχος είναι να αποφευχθεί ο διπλός σκόπελος της έγκρισης από τη βουλή αλλά και της συναίνεσης των κοινωνικών εταίρων, στο παγώματος της αύξησης 2,6% που προβλέπει η ΕΓΣΣΕ για τον ερχόμενο Ιούλιο.
Στην ίδια απόφαση εξετάζεται να συμπεριληφθεί και η ενσωμάτωση μέρους του 13ου και 14ου μισθού. Σύμφωνα με πληροφορίες ενδέχεται να αφορά μόνο στο 50% των εξτρά παροχών, με την οποία ουσιαστικά θα χαθεί ο 14ος μισθός. Με την πρόταση αυτή φαίνεται να συντάσσεται μερίδα των κοινωνικών εταίρων, καθώς οποιαδήποτε αναβολή μπορεί να σηματοδοτήσει μεγαλύτερο μαχαίρι.
Η κατάργηση των πρόσθετων παροχών ετέθη εκ νέου ως προαπαιτούμενο από τους εκπροσώπους των δανειστών μας για την συνέχιση της χρηματοδότησης, με επιστολή προς τον Υπουργό Εργασίας Γιώργο Κουτρουμάνη.
Στην ίδια απόφαση εξετάζεται να συμπεριληφθεί και η ενσωμάτωση μέρους του 13ου και 14ου μισθού. Σύμφωνα με πληροφορίες ενδέχεται να αφορά μόνο στο 50% των εξτρά παροχών, με την οποία ουσιαστικά θα χαθεί ο 14ος μισθός. Με την πρόταση αυτή φαίνεται να συντάσσεται μερίδα των κοινωνικών εταίρων, καθώς οποιαδήποτε αναβολή μπορεί να σηματοδοτήσει μεγαλύτερο μαχαίρι.
Η κατάργηση των πρόσθετων παροχών ετέθη εκ νέου ως προαπαιτούμενο από τους εκπροσώπους των δανειστών μας για την συνέχιση της χρηματοδότησης, με επιστολή προς τον Υπουργό Εργασίας Γιώργο Κουτρουμάνη.
Στα επιχειρήματα της υπέρ της κατάργησης ή μείωσης των δώρων και επιδομάτων, η τρόικα παραθέτει τα στοιχεία της Eurostat, με βάση τα οποία αν επιμεριστούν σε 12μηνη βάση στους βασικούς μισθούς, τότε ο μέσος μισθός στην Ελλάδα, είναι από τους υψηλότερους στην Ευρώπη. Γι αυτό ζητούν την υιοθέτηση μέτρων μισθολογικής προσαρμογής.